Manager.LT Akademija bendradarbiauja su organizacijomis:

• diegiant praktinius personalo tobulinimo sprendimus,
• profesionaliai rengia ir įgyvendina suaugusiųjų mokymosi programas,
• atlieka organizacinius tyrimus, teikia konsultacijas.

Manager.LT Akademija padės parengti ir įgyvendinti Jūsų organizacijos tikslus atitinkančią mokymosi strategiją ir mokymo programas, pasitelkiant mūsų profesionalios komandos projektų valdymo ir pokyčių valdymo patirtį.

Mes aistringai tikime, jog kiekvienas žmogus, kiekvienas darbuotojas nusipelno turėti žinių ir įgūdžių, įgalinančių jį puikiai atlikti savo darbą. Mes su malonumu padedame žmonėms mokytis ir augti, didžiuojamės matydami asmenis, komandas ir organizacijas, prie kurių klestėjimo prisideda nuolatinis mokymasis ir tobulėjimas.

Mokymosi poreikių klausimynas .

Klausimyne Jūs galite pažymėti, kurios kompetencijų tobulinimo sritys Jums yra aktualios šiuo metu arba artimiausioje ateityje. Atsižvelgdami į šiuos Jūsų mokymosi poreikius, Manager.LT Akademijos specialistai suteiks Jums vertingų patarimų ir sprendimų, kokiu efektyviausiu būdu Jūsų įmonė galėtų įgyti ar tobulinti darbuotojų žinias bei įgūdžius, reikalingus Jūsų verslui.

Manager.LT Akedijos svetainėje Jūs rasite informaciją apie mūsų rengiamus praktinius mokymus, kursus ir seminarus, atliekamus tyrimus ir projektus, teikiamas konsultacijas. Svetainėje gausite patarimų: įmonės veiklos planavimo ir organizavimo, rinkodaros (Marketing), ugdančio vadovavimo (Coaching), pardavimų, klientų aptarnavimo, komandos formavimo (Team Building) ir komandinio darbo klausimais.

Mokymai, kursai, seminarai

Manager.LT akademija rengia: vadovavimo ir lyderystės, sėkmingo ir profesionalaus pardavimo, klientų aptarnavimo, komandinio darbo ir komandos formavimo, bendravimo įgūdžių lavinimo, laiko planavimo ir valdymo, konfliktinių situacijų valdymo, profesionalios personalo atrankos, darbuotojų komandinio kūrybiškumo skatinimo, bei kitus mokymus, kursus ir seminarus. Mokymai skirti: aukščiausio lygio ir vidurinės grandies vadovams, vadybininkams, pardavimų ir klientų aptarnavimo specialistams, administratoriams. Mūsų tikslas – pasiekti, kad jūsų įmonė pereitų į aukštesnį lygį – darbuotojai dirbtų savarankiškai ir jaustųsi atsakingi už kasdienio darbo procesus, suprastų, kad nuo jų rezultatų priklauso Jūsų įmonės sėkmė ir atvirkščiai. Ar galima būtų įsivaizduoti geresnį jūsų, kaip darbdavio, gyvenimą? Uždari personalo mokymai rengiami visoje Lietuvoje, ten kur pageidauja užsakanti įmonė, o atviri mokymai vykdomi didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

Tyrimai

Manager.LT akademija supranta, kad norint imtis veiksmų įmonės veiklos tobulinimui, visų pirma reikia identifikuoti esamas problemas ir jų atsiradimo tikrąsias priežastis. Tam yra naudojami įvairūs organizacijos vidiniai tyrimai: mikroklimato, darbuotojų pasitenkinimo darbu, 360 laipsnių, mokymo poreikių, darbuotojų kompetencijos įvertinimo… Tyrimai atspindi tikslų ir objektyvų įmonės vaizdą, išgrynina pagrindines problemas. Tyrimas – tai taip pat ženklas, kad įmonės vadovybei rūpi darbuotojų nuomonė, problemos. Jau vien tai kartais padeda pagerinti įmonės mikroklimatą. Ištyrę poreikį mokymams Jūs sutaupysite, nes mokymus pasirinksite kryptingiau – kiekvienas investuotas litas problemoms spręsti bus panaudotas teisingai. Plačiau apie tyrimus…

Konsultacijos

Ne visada įmonės problemas galima išspręsti mokant įmonės personalą kursuose ar seminaruose. Kartais reikalingas gilus specialisto įsikišimas į pačios įmonės gyvenimą. Žmogaus (specialisto), kuris ne bendrai papasakotų, kaip turėtų vykti vieni ar kiti procesai įmonėje, o duotų tikslų atsakymą, veiksmų seką, kurią atlikus įvyktų teigiamos permainos organizacijoje. Pagrindinės konsultavimo kryptys, kurios teigiamai įtakoja įmonės rezultatus: efektyvių vadovavimo principų ir priemonių taikymas, teisingas delegavimas, pardavimų proceso efektyvumas, komandinio darbo organizavimas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, darbuotojų lojalumo skatinimas Plačiau apie konsultacijas…

Skaitykla – naujienos, straipsniai, komentarai, diskusijos

Manager.LT akademijos specialistų straipsniai ir pasisakymai dažnai yra publikuojami respublikiniuose verslo dienraščiuose ir žurnaluose. Norėdami sulaukti atgalinio ryšio sukūrėme šį dienoraštį, kuriame surasite ne tik publikuotus straipsnius ar pasisakymus, bet ir galėsite aktyviai įsijungti į diskusijas su akademijos specialistais. Skaitykloje nagrinėjamos temos: personalo valdymas, vadovavimas, konfliktai, pardavimai, klientų aptarnavimas, rinkodara, idėjos darbui ir verslui.


Metinis darbuotojo veiklos vertinimo pokalbis. Praktinio efektyvumo paieškos

Pagrindinis darbuotojų veiklos vertinimo tikslas – skatinti darbuotojus siekti veiklos sėkmės ir sukurti papildomų prielaidų jų darbo našumui didinti. Tinkamas darbuotojų metinis vertinimas yra vienas svarbiausių įmonės augimo veiksnių, tačiau neretai įmonėse atvirai pripažįstama, kad joje įdiegta darbuotojų vertinimo sistema – tai formali procedūra, kurios reali nauda įmonei labai miglota. Vien formaliomis priemonėmis pagrįstas vertinimas darbuotojui neturi jokios išliekamosios vertės arba neretai yra tik vadovybės kontrolės procedūra, kurią reikia kaip nors „ištverti“.
Skaityti


Vadovas – lyderis ar administratorius. Ar egzistuoja balansas?

Tiek ekonomikos pakilimo laikotarpiu, tiek kamuojant krizės išbandymams, verslo organizacijoms buvo ir bus aktuali efektyvaus vadovavimo problema. Nepaisant vadovavimo srityje sukauptų žinių ir didžiulių investicijų (pvz., JAV vadovų tobulinimui kasmet išleidžiamos milžiniškos lėšos, daugiau nei 50 mlrd. JAV dol.), daugelis organizacijų pripažįsta stokojančios sėkmingų vadovų. Apytikriai nuo 50 iki 75 proc. vadovų veikla neatneša laukiamų rezultatų.
Skaityti

Informacija vadovui – tik tokia, kokios reikia

Retos įmonės vadovas gali pasigirti, kad aiškiai suvokia savo vaidmenį įmonėje ir yra tinkamai aprūpinamas informacija, reikalinga jo lygmens klausimams spręsti. Gerokai dažniau vadovai skundžiasi negaunantys jiems reikalingos informacijos arba priešingai – yra užverčiami krūvomis įvairių duomenų, tarp kurių sunkiai randa konkretiems sprendimams priimti reikalingą informaciją. Tai sudėtingas klausimas, kuris gali būti sėkmingai sprendžiamas tik sutvarkius pačios įmonės vadybos sistemą.
Skaityti

‘‘Šiltas’‘ požiūris į ‘‘šaltus’‘ skambučius

Bendraudama su pardavimo srities darbuotojais pastebėjau, kad dauguma jų netrykšta džiaugsmu skambindami naujiems klientams arba kitaip – atlikdami taip vadinamus „šaltus“ skambučius. Skaityti…

Ar šiemet daryti vasaros renginį darbuotojams? Kokį biudžetą skirti ir kaip jį efektyviai išnaudoti?

Esant sunkmečiui, jau ne viena įmonė taupydama atsisakė kalėdinių renginių, skirtų savo darbuotojams. Matyt, to paties likimo gali sulaukti ir vasaros renginiai, kurie paprastai skiriami geresniam darbuotojų tarpusavio pažinimui, glaudesnių santykių ir bendradarbiavimo įmonėje skatinimui bei stiprinimui. Skaityti…

Lyderystė pagal Jacką Welchą

„Anksčiau jūs buvote atsakingas už save. Dabar jūs esate atsakingas už juos“ – Jackas Welchas
Tikriausiai retas komercijos vandenynuose plaukiojantis vadovas nežino Jacko Welcho, legendinio „General Electric“ vadovo, kuris šiame poste išbuvo dvidešimt metų. Taip ilgai išbūti vadovo poste tokio masto versle yra stulbinantis rezultatas. Skaityti…

Vadovo strateginės kompetencijos

Pastaruoju metu žodis „kompetencija” yra plačiai vartojamas kalbant apie žmogiškuosius išteklius. Nuo individo žinių ir sugebėjimų, t. y. kompetencijos, priklauso jo darbo rezultatai, o galiausiai ir verslo sėkmė. Dabartinis verslo pasaulis kinta labai sparčiai, todėl būtina orientuotis ne tik į šiandienos keliamus reikalavimus individo kompetencijai, bet ir numatyti, kokios kompetencijos lems sėkmę ateityje. Skaityti…


Mokymai

Pardavimai: Pardavimų strategijos bei taktikos kūrimas ir užduočių delegavimas, Pardavimų planų sudarymas. Kaip realiai planuoti, Sėkmingo pardavimo principai, Profesionalaus pardavimo principai ir įgūdžių lavinimas, Vadovavimas ir valdymas: Įmonės ir pardavimų procesų valdymas, Efektyvūs vadovavimo principai ir priemonės įtemptos konkurencijos sąlygomis, Efektyvus vadovavimas pardavimo skyriui, Vadovavimas ir lyderystė, Koučingas – vienas iš vadovavimo įrankių (informacija ruošiama), Klientų aptarnavimas: Profesionalaus klientų aptarnavimo principai – informacija ruošiama, Kaip užtikrinti tinkamą veiklos kokybę svetingumo paslaugų įmonėje, Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas – informacija ruošiama, Komandos formavimas – “Team Building: Komandos formavimas – programos:, Practice Team Building komandos formavimo programa, Extreme Practice Team Building komandos formavimo programa, Super Extreme Practice Team Building komandos formavimo programa, Team building UGL Grupputveckling – komandos formavimo programa švedų kalba, Komandinis darbas: Komandinio darbo mokymai – „Pajausk viduramžius“, Komandinis darbas: bendravimas ir bendradarbiavimas komandoje, Rinkodara – Marketingas: Rinkodaros ( Marketingo ) strateginio plano sudarymas, Naujos prekės įvedimas į rinką, Rinkodariniai ( Marketingo ) sprendimai didinantys pardavimus, Efektyvus dalyvavimas parodoje – veikla prieš, per ir po parodos, parodos biudžeto optimizavimas, Prekinio ženklo (“Brand”) vystymas, Reklamos kampaniją vykdome savo jėgomis – nuo A iki Ž, Rinkodaros ( Marketingo ) projektų valdymas: rinkodaros projekto apibūdinimas; tikslai; biudžetas; komandos formavimas; vidiniai ir išoriniai ištekliai; veiklos organizavimas; valdymas; kontrolė; rezultatai; projekto patirties įsisavinimas., Kiti mokymai, seminarai ir tobulinimosi kursai: Komandinio kūrybiškumo skatinimas ir valdymas, Konfliktinių situacijų valdymas, Bendravimo įgūdžių lavinimas, Laiko planavimas ir valdymas, Efektyvi personalo atranka, Kaip įtakoti darbuotojų motyvaciją?, Emocinis intelektas ir sėkmė, Emocijų ir streso valdymas, Bendravimo menas, Mokymai, seminarai ir tobulinimosi kursai pagal Jūsų pageidavimą


Svetainėje rasite šituos raktinius žodžius: organizacijų vystymas, organizacijų valdymas, organizacijų mokymas, įmonių vystymas, įmonių valdymas, įmonių mokymas, sėkmingas įmonės darbas, kaip įmonei pasiekti sėkmę. mokymai valstybės tarnautojams, veiksniai vedantys į įmonės sėkmė, nugalėtojų komandos, pagalba įmonei atrandant vietą po saule, nesėkmingų įmonių analizė, pralaimėti neįmanoma su stipria komanda. kaip išugdyti komandą, pardavėjus motyvuojantys mokymai, darbuotojų ugdymas. darbuotojų mokymas, darbuotojų lavinimas, darbuotojų treniravimas. kursai valstybės tarnautojams, personalo ugdymas, personalo mokymas, personalo lavinimas, personalo treniravimas, permainų organizacijoje valdymas, permainų įmonėje valdymas, vidinė komunikacija. įmonės rinkodara, tarptautinė rinkodara, įmonių marketingas, tarptautinis marketingas, Kaip sumotyvuoti pardavėjus? rinkodaros komunikacija, Pardavimai telefonu. marketingo komunikacija. krizių valdymas, kaučingas, couching, koučingas, life coaching, koučeris, klientų aptarnavimo standartas, klientų aptarnavimas valstybinėse įmonėse, klientų aptarnavimas visuomeninėse organizacijose, klientų aptarnavimas viešajame sektoriuje. Valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo kursai, Klientų aptarnavimas viešojoje įstaigoje. seminarai valstybės tarnautojams, Efektyvūs pardavimai telefonu, Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas. Klientų aptarnavimo kokybės vadyba. Pardavėjų treniravimas. pardavėjų mokymas. Pardavimo vadovų konsultavimas. Kas geriau konsultavimas ar mokymas? Eksporto didinimas. Eksporto valdymas. Eksporto rinkodara. Kaip padidinti eksportą. Naujų eksporto rinkų paieška. Tarp-kultūrinė rinkodaros komunikacija. Marketingas eksportuotojams. Tarp-kultūrinė marketingo komunikacija. Integruoto Marketingo Komunikacija. Pardavimas telefonu. Šalti pardavimai telefonu. Profesionalūs pardavimai telefonu. Asmeninis pardavimas. Aktyvus pardavimas. Pardavėjų motyvavimas. Nuo ko priklauso pardavimo telefonu efektyvumas? Aktyvaus pardavimo vadybininkų mokymai. Eksportas – organizavimas ir valdymas. Kaip organizuoti Eksportą į Vakarų Europą? Kaip organizuoti Eksportą JAV? Efektyvus pardavimas telefonu, Specialistų Mokymai Lietuvoje, motyvaciniai mokymai, Kaip paruošti pardavėjus nuo nulio? Seminarai vadovams dirbantiems gamyboje. Vidurinės grandies vadovų mokymas (ugdymas). Kaip pakelti gamybos efektyvumą? Geriausi pardavimo seminarai Lietuvoje – pažengusiems ir pradedantiems pardavimo specialistams. Pokyčių valdymas. Kaip išgyventi įmonei pokyčių laikotarpiu? Kaip suvaldyti įmonėje pokyčius? Kaip inicijuoti įmonėje pokyčius? Pokyčių planas. Kaip sudaryti pokyčių planą? Asmeniniai ir įmonės pokyčiai, kaip suderinti? Geriausias būdas pasikeisti įmonei, – inicijuoti pokyčius? Kas yra profesionalus pokyčių valdymas? Naujo gaminio įvedimas į gamybą. Naujo produkto įvedimas į rinką.

Svetainės žemėlapis

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos