Sėkmingo pardavimo principai - mokymai neturintiems pardavimų patirties

(8 – 16 ak. val.)

Mokymų paskirtis:

Baziniai pardavimo praktiniai mokymai darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas, tačiau stokoja pardavimo patirties ar įgūdžių. Programa orientuota į bazinių pardavimo įgūdžių lavinimą, todėl po šių mokymų pardavimo darbuotojas labiau pasitiki savimi, bus įsisavinęs pagrindinius sėkmingo darbo su klientais principus.

Mokymai Sėkmingo pardavimo principai pradedantiems aktyvaus pardavimo vadybininkams

Mokymų tikslas:

  • Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra pardavimas ir kas lemia sėkmingesnį ir greitesnį pardavimą, suteikti praktiškus įrankius, leidžiančius sėkmingai ir profesionaliai dirbti su klientais.

Šių mokymo metu dalyviai:

  • stiprina pasitikėjimą savimi ir pozityvias nuostatas į pardavimo veiklą;
  • ugdo gebėjimus organizuoti ir efektyviai planuoti savo pardavimo veiklą, dirbti kryptingai siekiant pardavimo tikslų;
  • lavina bendravimo įgūdžius, gebėjimą efektyviai užmegzti ir palaikyti kontaktą su klientu;
  • tobulina savo pardavimo techniką ir įgūdžius;
  • atlieka įsivertinimą, kiek žinios sutampa su tuo, ką jie realiai taiko praktikoje, keičia savo elgesį ten, kur reikia;
  • dalinasi sukaupta patirtimi ir sėkmingais pardavimo būdais tarpusavyje;
  • motyvuoja ir paskatina save aktyvesnei veiklai dirbant su klientais.

Mokymų principai (metodika):

  • Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
  • Praktinės užduotys, situacijų simuliacijos;
  • Teorija ir refleksinė analizė po kiekvienos praktinės užduoties.

Dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant praktines užduotis, praktinių atvejų analizes, skatinant turimos praktikos refleksiją, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant.

Mokymų turinys:

  • Asmeninė profesionalaus pardavėjo parengtis ir motyvacija.
    Kaip užmegzti naujus santykius su klientais: pasitikėjimas ir nauda.
    Įtaigaus pardavimo pokalbio struktūra ir technika. Savęs pristatymas ir prisistatymas. Kontakto užmezgimas. Kaip sudominti klientą? Klausimas – „kabliukas“.
  • Praktinės dirbtuvės ir įgūdžių treniruotė.
    Pasirengimas pokalbiui su klientu: pardavimo idėja ir tikslas, kontakto užmezgimas, kliento sudominimas konkrečiu klausimu, pritarimo/“leidimo“ toliau užduoti klausimus gavimas.
  • Klausimų uždavimo technika, kliento poreikių/lūkesčių išsiaiškinimas, formavimas. Pasiūlymo argumentų formulavimas, profesionalus informacijos panaudojimas ir perteikimas. Kliento vertinimų gavimas. Perfrazavimo ir apibendrinimo nauda. Rezultatyvaus pokalbio užbaigimas.
  • Praktinės dirbtuvės ir įgūdžių treniruotė.
    Pasirengimas pardavimo pokalbiui su klientu: numanomi kliento poreikiai, klausimai poreikiams išsiaiškinti, pasiūlymo pateikimas ir argumentavimas, kainos pateikimas, kliento vertinimų gavimas. Tolimesnių veiksmų su klientu sutarimas.
  • Praktinės dirbtuvės ir įgūdžių treniruotė.
    Pardavimo pokalbio su klientu simuliacija, panaudojant pasirengimo pokalbiui informaciją.
  • Praktinės dirbtuvės.
    Pardavimo pokalbio simuliacijų aptarimas, diskusijos, refleksija. Asmeniniai mokymuose gautos informacijos ir įgūdžių taikymo darbe planai. Programos reziumė ir dalyvių grįžtamasis ryšys. Pažymėjimų įteikimas.

Nauda įmonei:

  • Darbuotojų motyvacijos ir pardavimo veiklos paskatinimas įmonėje, geresni pardavimo rezultatai.
  • Profesionaliau su klientais dirbantis pardavimo personalas.

Sėkmingo pardavimo principų mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, lektorė, verslo konsultantė Jolanta Mileškienė.

Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė).
Plačiau apie lektorę...


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:

  • “Naudingas seminaras, o man ypač naudingos buvo pokalbio su klientu treniruotės.”
  • “Lektorės dėka galėjau pamatyti savo trūkumus bendravime su klientais. Daug sužinojau apie pardavimo technikas.”
  • “Labai naudingos praktinės užduotys apie pardavimo skambučius klientams, susitikimus su klientais.”
  • „Labai patiko seminaro vedėjos betarpiškas bendravimas su auditorija.“
  • „Viskas buvo naudinga. Po seminaro, jau nuo pirmųjų skambučių, susitikimų pradėjau naudoti seminare išgirstą medžiagą. Puiku.“


Daugiau informacijos:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.


Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Visi Manager.LT Akademija rengiami mokymai, kursai ir seminarai yra adaptuojami konkrečiai įmonei ar įstaigai.
  2. Pateikti Sėkmingo pardavimo principų mokymai yra skirti tiek pradedantiems, tiek pažengusiems pardavimų vadybininkams ar pardavimų specialistams. Šie mokymai taip pat turėtų sudominti pardavimų vadovus.
  3. Vidiniai (uždari) mokymai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Atviri mokymai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  4. Mokymų laikas ir vieta derinami.
  5. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.


Pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos