Profesionalus pardavimas telefonu

Konkurencija skatina įmones elgtis racionaliai, pasveriant kiekvieną išleidžiamą litą, ieškant efektyvesnių veiklos būdų. Greičiausiai optimizuojate išlaidas reklamai ir stengiatės didinti aktyvaus pardavimo pastangas. Taigi, nuo šiol Jūsų įmonėje “spaudžiamas” kiekvienas pardavėjas, nes siekiate efektyviai išnaudoti net ir mažiausią galimybę gauti naujų užsakymų.

Bėda ta, kad dauguma pardavėjų netrykšta džiaugsmu skambinti naujiems klientams arba kitaip – atlikti taip vadinamus „šaltus“ skambučius.

Išties, šalti skambučiai yra nemaloni užduotis, jei juos atliekate įprastu būdu. Ar susimąstėte, kaip Jūs galėtumėte šaltus skambučius atlikti efektyviau ir produktyviau?

Mokymo paskirtis:

Tobulinti šalto skambinimo įgūdžius, stiprinti pasitikėjimą savimi, siekti geresnių pardavimo rezultatų.

Metodika:

  • Metodinė medžiaga, praktinės užduotys, diskusijos (30 proc. teorija / 70 proc. praktika).

Turinys:

  • Kaip keisti savo elgesį ir “programuoti” save sėkmei?
  • Senas ir naujas požiūris į šaltus skambučius
  • Šaltų skambučių principai ir pardavimo telefonu specifika
  • Sėkmingo kontakto užmezgimo ir vystymo technika
  • Nuo skambučio … iki sutarties pasirašymo.

Nauda įmonei:

  • Daugiau sėkmingų skambučių, daugiau pardavimų.
  • Labiau motyvuoti pardavimo darbuotojai.

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.

Mokymai, kursai, seminarai – grįžti į pradžią

Straipsniai

‘‘Šiltas’‘ požiūris į ‘‘šaltus’‘ skambučius

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos