Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas - mokymai turintiems aktyvios pardavimų patirties

(16 ak. val. – 2d.)

Mokymo paskirtis:

Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimo mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas. Ši programa orientuota į esamų pardavimo įgūdžių lavinimą. Mokymai padės greičiau pasiekti geresnių darbuotojo asmeninių pardavimo rezultatų ir profesionalumo darbe.

Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas - mokymai aktyvaus pardavimo vadybininkams

Mokymo tikslas:

Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra profesionalus pardavimas, kokie faktoriai lemia greitesnį pardavimą ir didesnį sėkmingų pardavimų skaičių, suteikti įrankius, leidžiančius efektyviau susikalbėti su klientu, suprasti tikruosius kliento poreikius, užmegzti ir plėtoti tarpusavio pasitikėjimu grįstą, abiems pusėms naudingą kontaktą.

Šių mokymo metu dalyviai:

  • stiprina pasitikėjimą savimi ir pozityvias nuostatas į pardavimo veiklą;
  • ugdo gebėjimus organizuoti ir efektyviai planuoti savo pardavimo veiklą, dirbti kryptingai siekiant pardavimo tikslų;
  • lavina bendravimo įgūdžius, gebėjimą efektyviai užmegzti kontaktą su klientu;
  • tobulina savo pardavimo techniką ir įgūdžius;
  • atlieka įsivertinimą, kiek žinios sutampa su tuo, ką jie realiai taiko praktikoje, keičia savo elgesį ten, kur reikia;
  • dalinasi sukaupta patirtimi ir sėkmingais pardavimo būdais tarpusavyje;
  • motyvuoja ir paskatina save aktyvesnei veiklai dirbant su klientais.

Mokymo metodika:

Metodinė medžiaga, individualios bei grupinės praktinės užduotys, filmuotų praktinių užduočių analizė, testai, diskusijos.

Mokymo turinys:

I diena:

Susipažinimas. Mokymo/-si tikslų apibrėžimas.
Praktiška diskusija: klientų poreikių ir elgesio pokyčiai.

  • Pagrindiniai produkto/paslaugos vertės klientams elementai.
  • Konsultuojantis pardavimas, jo esmė ir taikymas parduodant paslaugas.
  • Kas yra profesionalumas pardavimuose?

Profesionalus pasirengimas pokalbiui su klientu – sėkmės garantas:
  • konkurencinių pranašumų suvokimas:
  • numanomi klientų poreikiai, problemos,
  • tikslo išsikėlimas ir veiksmų planas,
  • reikalingos informacijos, medžiagos pasirengimas.

Kaip formuojame santykius su žmonėmis/klientais?
  • Savęs pateikimo menas:
  • Suvokiamų situacijų bendraujant su klientais klaidos.
  • Emocinė kompetencija ir pasitikėjimas savimi.
  • Savęs pristatymas ir prisistatymas. Kontakto užmezgimas. Teigiamos atmosferos kūrimas.

Profesionalus ir įtaigus bendravimas:
  • Kaip laimėti kliento dėmesį ir gauti pritarimą? (klausimas – „kabliukas“)
  • Kalbėjimas ir kalba. Žodžio galia.
  • Neverbalinis bendravimas telefonu.
  • Klausymas. Klausymo komponentai: girdėjimas, dėmesingumas ir kt.

II diena:

Poreikių išsiaiškinimas ir įtvirtinimas

  • Kas klausia – tas valdo! Tikslingi klausimai klientui.
  • Naudos klientui pristatymas ir kliento vertinimų gavimas.
  • Siūlomo sprendimo charakteristikos ir jų pritaikymas specifiniams kliento poreikiams (Naudos kalba, išskyrimas iš konkurentų).
  • Argumentų formulavimas ir kliento vertinimų gavimas.

Darbas su prieštaravimais
  • Pagrindiniai darbo su prieštaravimais principai.
  • Asmeniškai sudėtingi klientų klausimai, pretenzijos, kritika, manipuliacija (brokas, kokybė, terminai…)
  • Konstruktyvūs veiksmai kaltinimo situacijoje, kaip ir ką sakyti.
  • Pardavimo simuliacija – įgytų žinių pademonstravimas.
  • Dienos apibendrinimas, pardavimo veiklos tobulinimo tikslai sau.
  • Pažymėjimų įteikimas.

Nauda įmonei:

  • Aktyvaus pardavimo veiklos paskatinimas įmonėje.
  • Profesionaliai su klientais dirbantis pardavimo personalas.

Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimo mokymo programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, lektorė, verslo konsultantė Jolanta Mileškienė.

Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė).
Plačiau apie lektorę...


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:

  • “Naudingas seminaras, o man ypač naudingos buvo pokalbio su klientu treniruotės.”
  • “Lektorės dėka galėjau pamatyti savo trūkumus bendravime su klientais. Daug sužinojau apie pardavimo technikas.”
  • “Labai naudingos praktinės užduotys apie pardavimo skambučius klientams, susitikimus su klientais.”
  • „Labai patiko seminaro vedėjos betarpiškas bendravimas su auditorija.“
  • „Viskas buvo naudinga. Po seminaro, jau nuo pirmųjų skambučių, susitikimų pradėjau naudoti seminare išgirstą medžiagą. Puiku.“


Daugiau informacijos:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Visi Manager.LT Akademija rengiami mokymai, kursai ir seminarai yra adaptuojami konkrečiai įmonei ar įstaigai.
  2. Pateikti Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimo mokymai yra skirti pažengusiems pardavimų vadybininkams, pardavimų specialistams ir pardavimų vadovams.
  3. Vidiniai (uždari) mokymai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Atviri mokymai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  4. Mokymų laikas ir vieta derinami.
  5. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.


Pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai

Geriausi pardavimu mokymai vilniuje Dideli pardavimai – parduodame daug ir brangiai. Aktyvių pardavimų mokymai – paslaugų pardavimai, prekių pardavimai, eksportas, sprendimų pardavimas. Susitikimas su klientais pardavimų mokymai – field sales. Mažmeninės prekybos (retail) mokymai salės darbuotojams, b2b mokymai b2c, pardavimų valdymas vadovams strategija mokymai, b2b aktyvūs pardavimai. Pardavimų mokymai – pardavimai ir derybos kompetencijų tobulinimas. Derybų psichologija komandos motyvavimas pardavimu seminaras. Pardavimo skatinimo įrankių taikymas vadovavimo ir lyderystės mokymai pardavimo vadovams.
Pardavimų proceso auditas ir tobulinimas, pardavimo strategijų ir rezultatų matavimo rodiklių sistemų kūrimas. Specializuotų pardavimo pokalbio scenarijų ir pardavimo standartų kūrimas. Savarankiško mokymosi – nuotoliniai pardavimų mokymai aktyvaus pardavimo vadybininkas. Pardavimo technika, efektyvios derybos klientų prieštaravimai ir argumentai, šalti skambučiai. Klientų poreikių išsiaiškinimas, pardavimų pokalbių klausymas, analizavimas.
Geriausi pardavimu mokymai – Kaip save parduoti brangiai? Kokios yra klientų pirkimo baimės ir kaip jas nugalėti. Derybų menas, klientų prieštaravimai ir sėkmingos derybos – argumentavimo menas. Kaip parduoti savo idėją? – pardavimai ne pardavimams. Darbo su “sunkiais” klientais ir pretenzijų valdymo ypatumai, pardavimas ir bendradarbiavimas su klientu. Darbas su klientu telefonu: pardavimas ir aptarnavimas.
EQ pardavimuose – inovatyvūs pardavimo metodai. Asmeninio pardavimo technikos ir pardavimo efektyvumas, derybų vedimas (b2b), derybos pardavimo procese. Kaip padidinti pardavimo efektyvumą ir profesionaliai dirbti su klientais? – pardavimo vadybininkų mokykla. Pardavimų gebėjimų ugdymas. Pardavimo įgūdžių lavinimas – greiti pardavimai, įtakojimo metodai, pardavimu seminaras. Naujų klientų paieška efektyvūs būdai, metodai ir taktikos – efektyvūs pardavimai.
Pardavimų algoritmas: parduok kokybiškai. Pardavimai telefonu – telemarketingas, pardavimų standartas, derybos telefonu. Kur geriausia mokytis aktyvių pardavimų? Pardavėjų motyvacijos mokymai, savivertė, strategija. Pardaveju mokymai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje. Pardavimų mokymai yra geriausia investicija į save. Pardavimų mokymai yra priskiriami prie saves tobulinimo seminarų.
Pardavimu pamokos aktyvaus pardavimo vadybininkams. Pardavimu paslaugos yra formuojamos iš specialistų gebančiu daryti profesionalius pardavimus telefonu. Pardavimų tikslai ir derybos yra pagrindinė pardavimo mokymų dalis. Koucingo treneris padeda pardavėjams suprasti pardavimų esmę ir labiau pasitikėti savimi.
Pardavimų vadybos kursai vykslta visoje Lietuvoje. Klaipėdoje, Vilniuje, Kaune, Šiauliuose, Panevėžyje. Pardavimu vadybininko kursai gera investicija kiekvienai verslo įmonei. Transporto vadybos kursuose pardavimai yra viena iš pagrindinių temų. Aktyvus pardavimai mokymai vyksta visuose didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Pardavimu vadybininkas turi išklausyti Klientų aptarnavimo mokymai, tai yra Vadybininko profesija.

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos