Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas

(16 ak. val. – 2d.)

Paskirtis:

Seminaras skirtas darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, parduodant įmonės prekes ir/ar paslaugas. Ši programa orientuota į esamų pardavimo įgūdžių lavinimą, siekiant geresnių darbuotojo asmeninių pardavimo rezultatų ir profesionalumo darbe.

Tikslas:

  • Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra profesionalus pardavimas, kokie faktoriai lemia greitesnį pardavimą ir didesnį sėkmingų pardavimų skaičių, suteikti įrankius, leidžiančius tobulinti save ir siekti geresnių rezultatų.

Metodika:

  • Metodinė medžiaga, individualios bei grupinės praktinės užduotys, filmuotų praktinių užduočių analizė, testai, diskusijos.

Turinys:

I diena:
  • Kaip keisti savo elgesį ir “programuoti” save sėkmei?
  • Senas ir šiuolaikinis požiūris į pardavimą.
  • Kas yra profesionalumas?
  • Profesionalaus pardavėjo vaidmuo įmonės ir kliento bendradarbiavimo metu.
  • Nuo ko priklauso pardavimo rezultatai?
  • Pardavimo strategija ir taktika. (užduotis)
  • Pardavimas, nukreiptas į produktą ir pardavimas, nukreiptas į klientą. (užduotis)
  • Naudos kalba. Kaip pristatyti siūlomą produktą/paslaugą išskiriant iš konkurentų siūlomų? (užduotis)
  • Unikalaus pasiūlymo rengimas. Argumentų formulavimas.
  • Kas klausia, tas valdo – klausimų formulavimas. (užduotis)
II diena:
  • Pardavimo derybų struktūra.
  • Santykių užmezgimas su klientu.
  • Sėkmingas pokalbis telefonu su klientu. Kaip sutarti susitikimą? (treniruotė)
  • Kaip nagrinėti kliento prieštaravimus, ką sakyti ir kada? (treniruotė)
  • Kliento apsisprendimą skatinantys būdai.
  • Klientų praradimo priežastys. Ryšių su klientais palaikymas.
  • Saviugda.

Nauda įmonei:

  • Didėjantys pardavimų rezultatai – geresni Jūsų įmonės rezultatai.
  • Profesionaliai dirbantys ir “užsidirbantys” pardavėjai.
  • Labiau patenkinti ir lojalesni Jūsų klientai – didėjantys pardavimai,plius, valdoma konkurencija.

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.

Mokymai, kursai, seminarai – grįžti į turinį

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos

Sėkmingo pardavimo principai

2017, rugsėjo 21
Vilnius

Efektyvus klientų aptarnavimas

2017, spalio 18
Vilnius

Laiko planavimas ir valdymas

2017, spalio 25
Vilnius