Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotoliniai mokymai

Nuotolinio mokymo programa

Trukmė: 2 dienos po 3 akad. val.

Trumpas mokymo aprašymas:

Paskelbus karantiną šalyje vengiama gyvų pardavimo susitikimų su klientais, ir šiuo metu svarbu greitai persiorientuoti į profesionalų bendravimą su potencialiais klientais nuotolinėmis priemonėmis, t.y. įprastą pardavimo veiklą vykdyti telefonu ir naudojantis kitomis operatorių teikiamomis nuotolinio bendravimo galimybėmis (Viber, Messenger, Google Hangout, Skype, Zoom ir kt.)
Šie mokymai skirti – suteikti darbuotojams praktinių žinių ir stiprinti pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu įgūdžius.

Pardavimas telefonu nuotoliniai mokymai - Telemarketingas - šalti skambučiai - Cold Call

Mokymo (-si) uždaviniai:

  • Suprasti profesionalaus bendravimo su klientais šioje pakitusioje situacijoje specifiką, priemones, principus, įtaką ilgalaikiams santykiams su klientais, įmonės įvaizdžiui ir rezultatams bei pamatyti galimybes, kaip geriausiai galime pasirūpinti savo darbu ir klientais.
  • Suteikti esminių pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu praktinių žinių ir įgūdžių, kurie leistų įgyti daugiau pasitikėjimo savimi, kurti pasitikėjimu grįstus santykius su klientais ir efektyviau parduoti produktus bei paslaugas.

Mokymų metodika:

  • Nuotoliniai mokymai realiu laiku per Zoom platformą (Zoom.us).
  • Teorinė dalis – profesionalaus pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu esminiai principai, siejant su praktinėmis įžvalgomis.
  • Praktinė dalis – pardavimo skambučių simuliacija įgūdžių stiprinimui, analizė ir įžvalgos.
  • Dalyvių grįžtamasis ryšys ir atsakymas į klausimus.

Programos įgyvendinimas, turinys:

1 Dalis.

  • Įžanga ir trumpas dalyvių interviu: lektorės trumpas prisistatymas, esamos situacijos aktualizavimas siejant su pozityviais faktais, galimybėmis; Mokymo programos tikslų, turinio ir eigos pristatymas.
  • Trumpas dalyvių interviu mažose grupelėse Tikslas – suteikti interaktyvumo, įtraukti dalyvius į nuotolinio mokymosi procesq, leisti pareflektuoti apie savo patyrimą, kaip jiems sekasi prisitaikyti šiuo metu ir pan.
  • Profesionalaus pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu esminiai principai.
  • Pasirengimas pardavimui:
    • Kam skambinu?
    • Kodėl skambinu?
    • Kodėl klientas norės bendradarbiauti su manimi?
  • Parduok dėmesį ir pasitikėjimą
    • Susitark dėl vaizdo skambučio (vaizdo skambutis vs susitikimas gyvai)
    • Sukurk malonią bendravimo atmosferą be spaudimo (verbalinės ir neverbalinės kalbos svarba)
    • Pasisveikink ir būk mandagus, nes žmonės vertina geras manieras
    • Sudomink ir užmegzk su klientu dialogą, kad klientas pradėtų pasitikėti ir pasijustų svarbus
  • Parduok klausdamas ir išgirsdamas
    • Užduok klausimus, siekdamas suprasti kliento požiūrį, įsitikinimus, situaciją ir poreikius (klausimų formulavimas, taupantis darbuotojo ir kliento laiką bei padedantys parduoti, atvirieji/tiriamieji, uždarieji/tikslinamieji klausimai ir pan.)
    • Klausykis, ką sako klientas, kad išgirstum (efektyvaus klausymosi principai) ir panaudotum šią informaciją
    • Apibendrink kliento informaciją, parodydamas klientui, kad teisingai jį supratai
  • Parduok išbaigtą sprendimą
    • Atskleisk pasiūlymo naudą/vertę klientui, remdamasis kliento pateikta informacija ir jo situacija
    • Padėk klientui priimti sprendimą, atsakydamas į likusius klausimus, dvejones, nuramindamas
    • Pasiūlyk susijusių paslaugų, kad klientas gautų išbaigtą sprendimą
    • Padėkok klientui ir atsisveikink, palikdamas erdvės tolimesniam bendravimui

2 Dalis.

  • Parktinės dirbtuvės:
    • Pardavimo skambučių simuliacija įgūdžių stiprinimui.
    • Po kiekvienos situacijos kartu su visais dalyviais atliekama refleksija, atpažįstant ir aptariant tuos meistriško pardavimo telefonu principus, kurių mokėmės.
  • Mokymų reziumė. Dalyvių grįžtamasis ryšys apie tai, ką jie suprato, ko išmoko, kokių įžvalgų gavo ir ką taikys savo kasdieniame darbe.
  • Sudedami apibendrinti mokymų akcentai, atsakymai į likusius dalyvių klausimus.
  • Po mokymų pateikiamas įrašas .mp4 formatu.

Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotolinių mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, lektorė, verslo konsultantė, vadybos, vadovavimo, pardavimų ir klientų aptarnavimo ekspertė Jolanta Mileškienė.

Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė).
Plačiau apie lektorę...

Daugiau informacijos:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.
akademija[a]manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Visi Manager.LT Akademija rengiami mokymai, kursai ir seminarai yra adaptuojami konkrečiai įmonei ar įstaigai.
  2. Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotoliniai mokymai yra skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, telemarketingo (pardavimo telefonu) specialistams, kuriems tenka daryti šaltus skambučius (cold calling) pardavėjams konsultantams, klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimų vadovus.
  3. Vidiniai (uždari) mokymai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Atviri mokymai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  4. Mokymų laikas ir vieta derinami.
  5. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.


Straipsniai panašia tema

Grupinio darbo priemonės - įrankiai, skirtos ženkliai palengvinti komandos darbą nuotoliniu būdu Grupinio darbo priemonės (įrankiai), skirtos ženkliai palengvinti komandos darbą nuotoliniu būdu
Kai reikia dirbti nuotoliniu būdu (namuose, viešbutyje ar kavinėje) su savo ar išorinės komandos kolegomis, jums gali puikiai pasitarnauti visa eilė internetinių grupinio darbo priemonių (paslaugų), kurios ženkliai palengvina ir pagreitina darbą, padidina jūsų ir komandos produktyvumą. Skaityti plačiau…


Pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai

Kaip parduoti nuotoliniu būdu? – Aktyvūs pardavimai nuotoliniu būdu. Pardavimai telefonu – telemarketingas ( telerinkodara ). Kai darbas vyksta nuotoliniu būdu svarbu atkreipti dėmesį į detales. Paslaugų pardavimas nuotoliniu būdu.
Kokios naudojamos priemonės pardavinėjant nuotoliniu būdu? Produktų pardavimas nuotoliniu būdu. Nuotolinis pardavimų mokymas (mokymasis). Nuotoliniai pardavimai kartais yra vienintelė priemonė, o kartais ir geriausias būdas kažką parduoti.
Kokias naudoti pardavimų technikas pardavinėjant nuotoliniu būdu? Mokymų metu bus visi supžidinti su populiariausiomis pardavimų technikomis, kai pardavimai vykdomi nuotoliniu būdu. Kokia turi būti aplinka vykdant pardavimus nuotoliniu būdu? Vykdant pardavimus nuotoliniu būdu labai svarbu suformuoti tokią aplinką, kri padėtų pasiekti norimų rezultatų.
Kokie kelaimi reikalavimai darbuotojams vykdantiems pardavimus nuotoliniu būdu? Tam kad taupitį įmonės laiką vykdant pardavimus nuotoliniu būdu, būtiną skirti didelį dėmesį atsirenkant darbuotojus, kurie vykdys nuotolinius pardavimus. Darbuotojų, tų kurie vykdo aktyvius pardavimus ir tų kurie vykdo nuotolinius pardavimus, asmeninės savybės gali stipriai skirtis.
Kaip pasiekti užsibrėžtų tikslų vykdant pardavimus nuotoliniu būdu? Tikslų išsikėlimas ir nuolatinis nuotolinių pardavimų proceso tobulinis, tikriausiai yra viena iš pagrindinių pardavimo vadovo užduočių.
Kaip dirbti pardavimų vadovui nuotoliniu būdų? Pardavimų vadovo nuotolinio darbo organizavimas yra viena sunkiausiu užduočių, kadangi tai atima daug daugiau laiko, nei dirbant vienoje vietoje visiems drauge.
Pardavimų vadovo darbo priemonės dirbant nuotoliniu būdų garantuoja tik pačio proceso eigą, tačiau neužtikrina rezultato. Pardavimo vadovo užduočių delegavimo įrankiai dirbant nuotoliniu būdu stipriai palengvina darbą, tačiau dažnai įrankiai nėra universalūs ir pritaikyti visų sričių nuotoliniams pardavimams. Nuotolinis mokymas vykdyti pardavimus. Telemarketingo mokymai.

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos