Paskelbus karantiną šalyje vengiama gyvų pardavimo susitikimų su klientais, ir šiuo metu svarbu greitai persiorientuoti į profesionalų bendravimą su potencialiais klientais nuotolinėmis priemonėmis, t.y. įprastą pardavimo veiklą vykdyti telefonu ir naudojantis kitomis operatorių teikiamomis nuotolinio bendravimo galimybėmis (Viber, Messenger, Google Hangout, Skype, Zoom ir kt.)
Šie pardavimų mokymai skirti – suteikti darbuotojams praktinių žinių ir stiprinti pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu įgūdžius.

Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotoliniai mokymai

Nuotolinių pardavimų mokymų uždaviniai:

Mokymų metodika:

Programos įgyvendinimas, turinys:

1 Dalis.

2 Dalis.

Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotolinių mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanata Mileškienė - Manager.LT Akademija vadovė

Manager.LT Akademija vadovė Jolanta Mileškienė. Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė). Plačiau apie lektorę…

Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. „Pardavimo telefonu ir vaizdo skambučiu nuotoliniai pardavimų mokymai” yra skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, telemarketingo (pardavimo telefonu) specialistams, kuriems tenka daryti šaltus skambučius (cold calling) pardavėjams konsultantams, klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, visiems, kas siekia geriausiu pardavimo nuotoliniu būdu rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimų vadovus.
  2. Atviri pardavimo telefonu nuotoliniai mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai pardavimo telefonu nuotoliniai mokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių pardavimo telefonu nuotolinių mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  5. Paaiškinimai:
    1. Pardavimai gyventojams (fiziniams asmenims) vadinami B2C (angl. Business to Consumer);
    2. Pardavimai verslo klientams vadinami B2B (angl. Business to Business);
    3. Pardavimas telefonu dar vadinamas: telemarketingu, šaltais skambučiais (angl. Cold Calling)

Kiti pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai, seminarai, tyrimai ir straipsniai:

Profesionalus pardavimas telefonu - 2 d. mokymai pardavimo darbuotojams kursai

Profesionalus pardavimas telefonu

Pardavimo telefonu mokymai yra skirti tiek pardavimus atliekantiems tik telefonu (telemarketingo darbuotojams), tiek aktyvių pardavimų vadybininkams, visiems kurie siekia geriausiu pardavimo telefonu rezultatų.


Klientų aptarnavimas telefonu - Mokymai - Manager.LT Akademija

Klientų aptarnavimas telefonu

Mokymai darbuotojams, tiesiogiai bendraujantiems su klientais: aptarnaujant, teikiant informaciją telefonu, valdant ir sprendžiant konfliktines situacijas ir pan.


Šiltas požiūris į šaltus skambučius

Straipsnis: „Šiltas” požiūris į „šaltus” skambučius

Bendraudama su pardavimo srities darbuotojais pastebėjau, kad dauguma jų netrykšta džiaugsmu skambindami naujiems klientams arba kitaip – atlikdami taip vadinamus „šaltus“ skambučius. Štai ką jie sako apie skambučius naujiems klientams


Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas, aktyvūs pardavimai

„Profesionalaus pardavimo įgūdžių tobulinimas – Aktyvūs pardavimai”

Praktiniai pardavimų mokymai skirti aktyvaus pardavimo vadybininkams, kurie pardavimus atlieka tiek telefonu, tiek susitikus su Klientais gyvai.


Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams - ūkinių prekių parduotuvė b2b

„Pardavimų mokymai pardavėjams konsultantams”

Pardavimo – klientų aptarnavimo mokymai yra skirti pardavėjams konsultantams, prekybinės salės darbuotojams, taip pat klientų aptarnavimo specialistams, kuriems tenka daryti pardavimus, taip pat visiems, kas siekia geriausių pardavimo prekybinėje salėje rezultatų. Mokymai turėtų sudominti ir pardavimo vadovus.


Profesionalaus klientų aptarnavimo principai - mokymai kursai

Mokymai: „Profesionalaus klientų aptarnavimo principai”

Mokymai skirti darbuotojams, kuriems tenka tiesiogiai bendrauti su klientais, teikiant jiems informaciją apie įmonės prekes ir/ar paslaugas, spręsti konfliktines situacijas.


Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas - Klientų aptarnavimo standartas

Mokymai: „Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas” (klientų aptarnavimo standartas)

Klientų aptarnavimo mokymai yra skirti: komercinių ir valstybinių įmonių vadovams, norintiems tobulinti savo organizacijos klientų aptarnavimo kokybę, o taip pat kuriantiems ir diegiantiems klientų aptarnavimo standartą (KAS).


VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI