Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

(8 – 16 ak. val.)

Mokymų tikslai:

  • Įgyti praktinių žinių, kaip užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę Jūsų organizacijoje;
  • Sudaryti preliminarų veiksmų planą klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimui Jūsų organizacijoje.

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

Mokymų turinys:

  • Klientų aptarnavimo kokybės reikšmė;
  • Klientų aptarnavimo kokybės valdymo problematika;
  • Klientų aptarnavimo kokybės standartai ir normos;
  • Klientų aptarnavimo kokybės standartų komunikacija darbuotojams;
  • Klientų aptarnavimo kokybės kontrolė ir vertinimas:
  • Išorinis vertinimas;
  • Vidinis vertinimas;
  • Darbuotojų kompetencijos įvertinimas;
  • Grįžtamojo ryšio užtikrinimas;
  • Darbuotojų mokymas ir konsultavimas;
  • Darbuotojų motyvacijos geriau aptarnauti klientus užtikrinimas;
  • Veiksmų planas: kaip užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę Jūsų organizacijoje.

Klientų aptarnavimo kokybės gerinimo mokymų programos vadovė ir lektorė:

Jolanta Mileškienė Manager.LT Akademija vadovė, lektorė, verslo konsultantė Jolanta Mileškienė.

Žmogiškųjų išteklių, suaugusiųjų švietimo (Andragogikos) ir vadybos specialistė, mokymų trenerė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas, 360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas (sertifikuota specialistė).
Plačiau apie lektorę...

Daugiau informacijos:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Visi Manager.LT Akademija rengiami mokymai, kursai ir seminarai yra adaptuojami konkrečiai įmonei ar įstaigai.
  2. Klientų aptarnavimo kokybės gerinimo mokymai yra skirti: tiesiogiai dirbantiems su klientais, tiek privačiose įmonėse, tiek dirbantiems valstybės tarnyboje, administratoriams, registratūros darbuotojams, medicinos darbuotojams (medikams), techninio aptarnavimo specialistams, serviso darbuotojams…
  3. Vidiniai (uždari) mokymai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Atviri mokymai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  4. Mokymų laikas ir vieta derinami.
  5. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.


Straipsniai šia tema

Ar reikalingas klientų aptarnavimo standartas Ar reikalingas klientų aptarnavimo standartas?
Patirtis, kurią klientas gauna per kiekvieną tiesioginį ir netiesioginį kontaktą su įmonės personalu, suteikia jam kur kas daugiau informacijos nei visos reklamos priemonės. Tiesiogiai ar netiesiogiai su klientais bendraujančių darbuotojų elgesys, motyvacija ir požiūris į klientą tiesiogiai siejasi su klientų lūkesčiais, poreikiais bei patyrimu ir sukuria įspūdį apie aptarnavimo kokybę. Skaityti plačiau…

Pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai, kursai ir seminarai

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos