Dalykinio bendravimo įgūdžių tobulinimas: 3 in 1

Mokymų paskirtis:

Šie mokymai skirti įvairių sričių bei profesijų atstovams, specialistams, vadybininkams, jų asistentams, administratoriams ir pan., kurie tiesiogiai bendrauja su klientais, verslo partneriais, kolegomis tiek gyvai, tiek telefonu ar el. laiškais, taip pat atsakingiems už profesionalaus bendravimo ir bendradarbiavimo palaikymą, sėkmingus ilgalaikius santykius, tinkamą savo organizacijos, jos produktų bei paslaugų reprezentavimą ir pan.

Dalykinio bendravimo įgūdžių tobulinimas 3 in 1, mokymai, kursai, seminarai

Mokymų programos tikslas

  • Stiprinti gebėjimus dalykiškai, įtaigiai ir profesionaliai bendrauti su klientais, verslo partneriais, kolegomis, sukuriant ir palaikant tinkamą įspūdį, užtikrinant veiksmingą bendravimą, gebant veikti prevenciškai galimo nesusikalbėjimo, konfliktinėms situacijoms ir orientuojantis į sprendimus.
  • Šių interaktyvių mokymų metu paliečiamos 3 svarbios dalykinio bendravimo sferos:
    • profesionalus dalykinis bendravimas gyvai,
    • profesionalus dalykinis bendravimas kalbant telefonu,
    • profesionalus dalykinis bendravimas elektroniniu būdu

Mokymo (-si) uždaviniai:

  • Interaktyvių ir praktinių užsiėmimų metu atnaujinti, papildyti ir, svarbiausia, įsisąmoninti turimas dalykinio bendravimo žinias bei įgūdžius, kurie padėtų Jums kuo profesionaliau ir efektyviau bendrauti.
  • Paskatinti efektyviau naudotis dalykinio bendravimo žiniomis bei įgūdžiais, siekiant sudaryti maksimaliai gerą įspūdį užmezgant profesionalius bei ilgalaikius santykius tiek su vidiniais, tiek ir išoriniais organizacijos asmenimis.
  • Pasipraktikuoti, analizuoti aktualiausias situacijas, pasidalinti praktiniais patarimais, rekomendacijomis, kurios galėtų palengvinti darbą (bendravimą) ir padaryti jį efektyvesnį.

Mokymų metodika:

  • Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
  • Praktinės užduotys, situacijų analizė;
  • Teorija ir refleksinė analizė po praktinių užduočių.

Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą.

Programos turinys ir įgyvendinimas:

  • Nuostatos – teorija versus praktika – t.y. kaip mūsų nuostatos įtakoja bendravimo kokybę? Dalykinis bendravimas – kaip palikti gerą įspūdį ir kurti patikimus, ilgalaikius santykius? Dažniausios klaidos ir jų prevencija. Profesionalios (tinkamos) kalbos iššūkiai ir galimybės – konkrečių atvejų analizės.
  • Praktinės dirbtuvės: skirtingi žmonių bendravimo stiliai, jų pritaikymas efektyvesniam bendravimui bei bendradarbiavimui, nesusikalbėjimo, konfliktų, įtemptų situacijų prevencijai.
  • Praktinės dirbtuvės: profesionalus bendravimas elektroniniu būdu (el. laiškais), telefonu ir gyvai (susitikimų metu). Esminės nuostatos ir jų pritaikymas praktikoje.
  • Praktinės dirbtuvės – treniruotė: kaip efektyviai išnaudoti visus komunikacijos kanalus?
  • 7 žingsnių asmeninė strategija, padėsianti efektyviau bendrauti tiek su vidiniais, tiek ir išoriniais organizacijos asmenimis, remiantis asmenine patirtimi, mokymų medžiaga, idėjomis ir įžvalgomis.

Mokymų nauda dalyviams:

  • Įsisavins dalykinio bendravimo subtilybes, kurios padės tinkamai, profesionaliai ir veiksmingai bendrauti su klientais, verslo partneriais, kolegomis tiek gyvai, tiek telefonu ar el. būdu, kurti bei palaikyti tinkamą, reprezentatyvų įspūdį.
  • Supras skirtingus žmonių bendravimo stilius ir kaip juos panaudoti sėkmingesniam susikalbėjimui, bendradarbiavimui, išvengti įtemptų, konfliktitinių situacijų bei orientuotis į sprendimus.
  • Supras, ką kiekvienas asmeniškai daro tinkamai ir ką, turėdamas naujas žinias, gali patobulinti. Gaus praktinių gairių, palengvinsiančių tiesioginį darbą.

Programos “Dalykinio bendravimo įgūdžių tobulinimas: 3 in 1” autorė ir mokymus veda:

Giedrė Urmulevičiūtė Manager.LT Akademija lektorė, verslo konsultantė, koučerė Manager.LT Akademijos lektorė, Giedrė Urmulevičiūtė.

Patirtinio mokymo trenerė ir praktikė, sertifikuota koučerė. Konferencijų „Login”, „Pardavimų formulė” pranešėja. Specializacija: efektyvi komunikacija, profesionalus klientų aptarnavimas, bendravimas ir bendradarbiavimas, komandos formavimas, sudėtingų situacijų ir streso valdymas, laiko planavimas ir valdymas, koučingas.
Daugiau apie lektorę...


Dalyvių atsiliepimai apie lektorės Giedrės Urmulevičiūtės vestus mokymus:

  • “Mano lūkesčiai buvo patenkinti su kaupu. Užduočių metu, manau, gavau praktikos, kurią būtinai panaudosiu savo darbe, radau atsakymus į savo klausimus ir esu labai patenkinta, jaučiuosi lyg stiklinė, pripildyta iki viršaus žinių. Ačiū!” Aistė
  • “Lektorė Giedrė – tiesiog tobula! Teorinės ir praktinės žinios priminė, kas atrodė žinoma ir paprasta, bet ne visad naudojama ir suteikė tikrai naujų žinių, kurias reikia įgyvendinti. Kaip ir visi dalyviai, noriai klausėmės ir įsisavinome visus patarimus, mokymus, kurie buvo aiškūs, vaizdūs, bei labai įdomiai pateikti. Tikrai sakau – WAU! Viskas išsamiai, aiškiai, nuoširdžiai ir labai draugiškai. Dėkingos Jūsų kolektyvui!” Anželika ir Rita
  • „Giedrė išsiskiria iš kitų lektorių nuoširdžiu noru padėti. Ji labai profesionali, energinga ir klientas jai tikrai rūpi. Mūsų komanda labai džiaugiasi jos suteiktais mokymais, nes juos galime praktiškai pritaikyti ir darbe, ir asmeniniame gyvenime.
    Drąsiai rekomenduojame ją kitiems.“ Nerijus


Daugiau informacijos:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.


Susiję straipsniai

Septynios sėkmingo pasisveikinimo taisyklės Septynios sėkmingo pasisveikinimo taisyklės
„Galite ištisas savaites planuoti verslo derybas, detaliai apgalvoti veiksmų planą, tačiau pakanka vienos klaidos spaudžiant ranką ar neatsargaus gesto su ką tik gauta vizitine kortele, kad susikurtas įvaizdis nueitų niekais“, – įspėja verslo konsultantė ir lektorė Giedrė Urmulevičiūtė. Rengiantis verslo susitikimui ji pataria visada prisiminti ir pagrindines protokolinio pasisveikinimo taisykles, kad sėkmės nenusineštų smulkmenos. Skaityti…


Pardavimo ir klientų aptarnavimo mokymai

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos