Klientų aptarnavimo kokybės gerinimas

!(8 – 16 ak. val.)

Mokymo tikslai:

Įgyti praktinių žinių, kaip užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę Jūsų organizacijoje;
Sudaryti preliminarų veiksmų planą klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimui Jūsų organizacijoje.

Turinys:

  • Klientų aptarnavimo kokybės reikšmė;
  • Klientų aptarnavimo kokybės valdymo problematika;
  • Klientų aptarnavimo kokybės standartai ir normos;
  • Klientų aptarnavimo kokybės standartų komunikacija darbuotojams;
  • Klientų aptarnavimo kokybės kontrolė ir vertinimas:
Išorinis vertinimas; Vidinis vertinimas; Darbuotojų kompetencijos įvertinimas; Grįžtamojo ryšio užtikrinimas; Darbuotojų mokymas ir konsultavimas;
  • Darbuotojų motyvacijos geriau aptarnauti klientus užtikrinimas;
  • Veiksmų planas: kaip užtikrinti klientų aptarnavimo kokybę Jūsų organizacijoje.

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.

Mokymai, kursai, seminarai – grįžti į turinį

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos

Laiko planavimas ir valdymas

2017, spalio 30
Vilnius

Sėkmingo pardavimo principai

2017, lapkričio 28
Vilnius

Efektyvus klientų aptarnavimas

2017, lapkričio 28
Vilnius