Emocijų ir streso valdymas

(8 ak. val.)

„Pastaruoju metu tu kažkoks įsitempęs“, „Su tavimi nebeįmanoma susišnekėti“, „Valdyk savo nervus“, „Visos ligos dėl nervų“, „Aš nuolat patiriu stresą“, – tokius ir panašius pasakymus galime gana dažnai išgirsti darbe, šeimoje ar draugų tarpe. Iš ties, per dideli reikalavimai ir krūvis daugeliui žmonių tapo sunkia kasdienybe, lydima daugybės stresinių situacijų. Įtampa ir stresas gali sukelti ne vieną ligą bei paveikti mūsų elgesį tam tikrose situacijose.
Stresas gali būti trumpalaikis ir ilgalaikis. Neilgai trunkantis stresas net teigiamai veikia žmogų – grūdina, formuoja charakterį, brandina kaip asmenybę.
Tuo tarpu dažnai pasikartojantys ir ilgai užsitęsiantys stresai, sukelia įvairių organų veiklos sutrikimus, susilpnėja imuninė sistema, susergama kai kuriomis ligomis. Visa tai paveikia mūsų gyvenimo kokybę įvairiose sferose, neberandame sau veiklos, kuri ilgai džiugintų, darbas tampa nebemielas, ima erzinti tokie dalykai, kurių anksčiau lyg ir nepastebėdavome. O jeigu dar ima šlubuoti ir sveikata…
Turime suprasti, kad stresas neatsiranda ir nedingsta savaime. Stresas iš esmės yra vidinis konfliktas, su kuriuo reikia dirbti, o ne slėpti nuo savęs pačių. Kaip tai daryti? Kokių yra veiksmingų šiuolaikinių metodų? Kaip valdyti savo emocijas ir stresą, sužinosite dalyvaudami seminare „Emocijų ir streso valdymas“.

Paskirtis:

Programa skirta visų sričių darbuotojams, kuriems tenka bendrauti su kitais darbuotojais, klientais.

Tikslas:

  • Supažindinti su pagrindiniais principais ir būdais, padedančiais valdyti kylančias emocijas ir stresą.

Metodika:

  • Metodinė medžiaga, individualios bei grupinės praktinės užduotys, filmuotų praktinių užduočių analizė, diskusijos.

Turinys:

  • Emocijos ir emocinė inteligencija.
  • Emocijų komponentai.
  • Racionalus emocijų vertinimas.
  • Išgyvenimų reiškimas: kada ir kaip.
  • Emocinis stabilumas ir pasitikėjimas savimi.
  • Streso samprata.
  • Streso požymiai: fiziologiniai ir psichologiniai.
  • Streso rūšys: pozityvus stresas ir negatyvus stresas.
  • Stresas ir emocinis išsekimas.
  • Streso valdymo metodai.

Nauda:

  • Sugebėsite įžvelgti savo ir kitų žmonių emocijas, matyti jų skirtumus bei panaudoti šią informaciją sėkmingos veiklos plėtrai.
  • Pasiruošite tinkamai spręsti problemiškas situacijas, pozityviai mąstyti, specialiomis technikomis valdyti stresą.

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.

Mokymai, kursai, seminarai – grįžti į turinį

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos