Ar šiemet daryti vasaros renginį darbuotojams? Kokį biudžetą skirti ir kaip jį efektyviai išnaudoti?

2009 05 05 @ 11:05  ›  Kategorijos: Komandos formavimas

Esant sunkmečiui, jau ne viena įmonė taupydama atsisakė kalėdinių renginių, skirtų savo darbuotojams. Matyt, to paties likimo gali sulaukti ir vasaros renginiai, kurie paprastai skiriami geresniam darbuotojų tarpusavio pažinimui, glaudesnių santykių ir bendradarbiavimo įmonėje skatinimui bei stiprinimui.


Perdegimo sindromas

2009 04 15 @ 15:24  ›  Kategorijos: Psichologija

Gali atrodyti, kad kai daugėja bedarbių, kalbėti apie persidirbimą nereikia. Vis dėlto krizės laikais perdegti nuo įtampos šansų tik padaugėja. Stresas, baimė netekti darbo ir manipuliacijos (viskas blogai, todėl dirbsime už tris ir gausime mažiau) verčia pažvelgti į šią problemą ir paanalizuoti: o ką išties mums daryti?


Dalykinis bendravimas telefonu

2009 03 09 @ 11:12  ›  Kategorijos: Idėjos darbui ir verslui, Įvaizdis, Pardavimai

Turbūt sakysite, kad ką jau ką, o kalbėti telefonu mokate. Neabejojame. Nors šiuo išradimu pirmą kartą pasinaudota ne taip ir seniai – XIX amžiuje, be jo neįsivaizduojame savo gyvenimo. Svarbią vietą telefonas užėmė ir versle.
Tačiau dalykinis bendravimas turi daugybę subtilybių, kurios kartais pakiša koją... Parašyti straipsnį paskatino netgi ne tos subtilybės, o skambutis į vieną įmonę. Norėjau tik pasiteirauti apie jų parduodamas prekes, tačiau gauti atsakymą pavyko tik po gero pusdienio. Pirmiausia atsiliepė žmogus, kuris, matyt, visiškai nenutuokė, ką pasakyti. Pažadėjo sujungti su atsakingu asmeniu. Telefono ragelyje klausantis muzikėlės (kuri jau spėjo įkyrėti, nors ir buvo graži), „atsakingo asmens“ sulaukti nepavyko.
Pagalvojau: gal esu pernelyg nekantri ir reikėjo laukti ilgiau? Kiek?


Interviu su komandos formavimo mokymų vadovu Ugniumi Vaišnora

2009 01 20 @ 15:31  ›  Kategorijos: Komandos formavimas

Į žurnalo „Vadovas“ žurnalistės klausimus apie komandos formavimo (angl. Team Building) mokymus atsako UGNIUS VAIŠNORA, Manager.LT akademijos mokymų vadovas-konsultantas


Emocijų svarba organizacijoje

2008 12 02 @ 14:03  ›  Kategorijos: Psichologija

Darbo aplinką mes dažnai įsivaizduojame kaip vietą, kur reikia elgtis racionaliai ir dalykiškai, galima būtų pasakyti – „šaltai“. Čia nėra vietos emocijoms. Emocijos ir nuotaikos dažnai suprantamos kaip iracionalus faktorius, kuris sujaukia sklandų įmonės darbą. Tačiau emocijos nebūtinai lydi iracionalų arba nenaudingą elgesį. Dažnai emocijos gali palengvinti darbuotojų adaptaciją organizacijoje ir daryti reikšmingą įtaką pozityvaus organizacijos klimato kūrimuisi bei vystimuisi.


Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos