Metinis darbuotojo veiklos vertinimo pokalbis. Praktinio efektyvumo paieškos

2009 09 29 @ 17:09  ›  Kategorijos: Personalo vadyba, Vadovavimas ir lyderystė

Pagrindinis darbuotojų veiklos vertinimo tikslas – skatinti darbuotojus siekti veiklos sėkmės ir sukurti papildomų prielaidų jų darbo našumui didinti. Tinkamas darbuotojų metinis vertinimas yra vienas svarbiausių įmonės augimo veiksnių, tačiau neretai įmonėse atvirai pripažįstama, kad joje įdiegta darbuotojų vertinimo sistema – tai formali procedūra, kurios reali nauda įmonei labai miglota. Vien formaliomis priemonėmis pagrįstas vertinimas darbuotojui neturi jokios išliekamosios vertės arba neretai yra tik vadovybės kontrolės procedūra, kurią reikia kaip nors „ištverti“.


Darbdavių svajonė... Darbuotojų lojalumas

2009 07 27 @ 14:16  ›  Kategorijos: Motyvacija, Personalo vadyba

Ko vertas darbuotojo lojalumas?.. Video medžiaga.


Vadovas - lyderis ar administratorius. Ar egzistuoja balansas?

2009 07 17 @ 15:24  ›  Kategorijos: Karjera, Personalo vadyba, Vadovavimas ir lyderystė

Tiek ekonomikos pakilimo laikotarpiu, tiek kamuojant krizės išbandymams, verslo organizacijoms buvo ir bus aktuali efektyvaus vadovavimo problema. Nepaisant vadovavimo srityje sukauptų žinių ir didžiulių investicijų (pvz., JAV vadovų tobulinimui kasmet išleidžiamos milžiniškos lėšos, daugiau nei 50 mlrd. JAV dol.), daugelis organizacijų pripažįsta stokojančios sėkmingų vadovų. Apytikriai nuo 50 iki 75 proc. vadovų veikla neatneša laukiamų rezultatų.


Informacija vadovui - tik tokia, kokios reikia

2009 07 17 @ 13:46  ›  Kategorijos: Personalo vadyba, Vadovavimas ir lyderystė

Retos įmonės vadovas gali pasigirti, kad aiškiai suvokia savo vaidmenį įmonėje ir yra tinkamai aprūpinamas informacija, reikalinga jo lygmens klausimams spręsti. Gerokai dažniau vadovai skundžiasi negaunantys jiems reikalingos informacijos arba priešingai – yra užverčiami krūvomis įvairių duomenų, tarp kurių sunkiai randa konkretiems sprendimams priimti reikalingą informaciją. Tai sudėtingas klausimas, kuris gali būti sėkmingai sprendžiamas tik sutvarkius pačios įmonės vadybos sistemą.


Vadovo strateginės kompetencijos

2009 05 06 @ 09:23  ›  Kategorijos: Idėjos darbui ir verslui, Vadovavimas ir lyderystė

Pastaruoju metu žodis „kompetencija” yra plačiai vartojamas kalbant apie žmogiškuosius išteklius. Nuo individo žinių ir sugebėjimų, t. y. kompetencijos, priklauso jo darbo rezultatai, o galiausiai ir verslo sėkmė. Dabartinis verslo pasaulis kinta labai sparčiai, todėl būtina orientuotis ne tik į šiandienos keliamus reikalavimus individo kompetencijai, bet ir numatyti, kokios kompetencijos lems sėkmę ateityje.


Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos