Darbuotojų motyvavimas sunkmečiu

2010 02 09 @ 22:57  ›  Kategorijos: Motyvacija, Vadovavimas ir lyderystė

Ekonominės krizės laikotarpiu daugelis darbuotojų patiria daug neigiamų jausmų: baimę, netikrumą, nusivylimą dėl nepatenkintų poreikių. Niekas negali tiksliai pasakyti, kiek laiko užsitęs krizė ir kokie bus padariniai, tačiau vienas dalykas išlieka neginčijamas: jausmų kontrolės praradimas, darbuotojų finansinės padėties nestabilumas turi didelį poveikį darbuotojų motyvacijai, produktyvumui, išlikimui darbe. Vieni vadovai elgiasi taip, lyg krizė jų neveiktų, kiti – šiek tiek kitaip nei įprastai, treti reaguoja dramatiškai.


Pasitikėjimas darbe. Nuo patikimų žodžių - prie rizikingų veiksmų

2010 02 02 @ 10:49  ›  Kategorijos: Įvaizdis, Pardavimai

Pasitikėjimas – vienas esminių žmonių bendradarbiavimo paradoksų: pasitikėk žmonėmis, tačiau stebėk, ką jie daro tau už nugaros…
Darbe mums privalu pasitikėti. Taip pat būtina atrodyti patikimiems – sukurti patikimą įspūdį. Tai ne kaukė, o būtinybė mūsų darbui su kitais, mūsų tikslams ir rezultatams.
Ypač dabar, kai pasitikėjimo verkiant reikia. Kai nėra kada eksperimentuoti: tas – patikimas, o tas – ne… Pasitikėjimo ar nepasitikėjimo svarba išauga tada, kai du žmones ar jų grupės yra priklausomi funkciškai, o bet kokia proceso klaida gali pakenkti jiems abiem arba visai grupei.


Biuro švenčių etiketas (patarimai biuro administratoriams)

2009 11 27 @ 10:00  ›  Kategorijos: Idėjos darbui ir verslui, Komandos formavimas, Motyvacija

Biuro šventė – puiki proga susitikti dažniau ir rečiau matomus vadovus. Tai proga leisti kolegoms sužinoti, jog jie jums yra svarbūs, brangūs, vertingi. Biuro šventė suteikia galimybę nesunkiai parodyti savo pranašumus, galinčius turėti teigiamos įtakos jūsų karjerai. Tačiau būkite budrūs. Oficialios šventės metu net menkiausias etiketo nepaisymas gali sugriauti jūsų reputaciją kolegų ir vadovų akyse. Ypatingas šventimas ir etiketo klaidos biuro vakarėlio metu gali tapti kitos dienos karščiausia naujiena, paskata įvairioms istorijoms ir legendoms atsirasti.


Metinis darbuotojo veiklos vertinimo pokalbis. Praktinio efektyvumo paieškos

2009 09 29 @ 17:09  ›  Kategorijos: Personalo vadyba, Vadovavimas ir lyderystė

Pagrindinis darbuotojų veiklos vertinimo tikslas – skatinti darbuotojus siekti veiklos sėkmės ir sukurti papildomų prielaidų jų darbo našumui didinti. Tinkamas darbuotojų metinis vertinimas yra vienas svarbiausių įmonės augimo veiksnių, tačiau neretai įmonėse atvirai pripažįstama, kad joje įdiegta darbuotojų vertinimo sistema – tai formali procedūra, kurios reali nauda įmonei labai miglota. Vien formaliomis priemonėmis pagrįstas vertinimas darbuotojui neturi jokios išliekamosios vertės arba neretai yra tik vadovybės kontrolės procedūra, kurią reikia kaip nors „ištverti“.


Darbdavių svajonė... Darbuotojų lojalumas

2009 07 27 @ 14:16  ›  Kategorijos: Motyvacija, Personalo vadyba

Ko vertas darbuotojo lojalumas?.. Video medžiaga.


Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos