360 laipsnių tyrimas vadovams

2012 09 18 @ 13:44  ›  Kategorijos: Organizacijos tyrimai, Personalo vadyba, Vadovavimas ir lyderystė

360 laipsnių grįžtamojo ryšio vadovavimo kompetencijų vertinimas Dažnai sakome, kad iš šono tiek situacija, tiek žmogus matyti geriausiai. Taip lengviau įvertinti, pastebėti teigiamas ir neigiamas savybes, priimti sprendimus. Ar norėtumėte save pamatyti iš šono kitų akimis? Ar žinote, ką pavaldiniai mąsto apie jus, kaip vadovą? Sužinoti įmanoma – tereikia atlikti 360? laipsnių grįžtamojo ryšio tyrimą.


Parodų marketingas arba kaip tinkamai pasiruošti parodai

2012 05 15 @ 21:46  ›  Kategorijos: Rinkodara (Marketingas)

Parodose lankosi visi rinkos dalyviai: vartotojai, tarpininkai, sprendimų priėmėjai, darantieji įtaką, naudotojai, gavėjai, platintojai, pardavėjai. Įmonių vadovai dalyvavimą parodoje vertina kaip gerą galimybę verslui, tačiau visi ją išnaudoja skirtingai. Rengiantis parodai dažniausiai įvardijami du tikslai: pats dalyvavimas ir lankytojų kontaktai. Ar pakanka įsirengti stendą ir laukti, kol pasaulis jus pastebės? Tikrai ne, jei rimtai užsiimate verslu. Todėl pirmiausia įvertinkite, kaip galite maksimaliai išnaudoti parodos teikiamas galimybes, ir tinkamai tam pasiruoškite.


Sėkmės veiksniai, lemiantys darbuotojų įsipareigojimą organizacijai

2010 07 28 @ 15:54  ›  Kategorijos: Motyvacija, Organizacijos tyrimai, Vadovavimas ir lyderystė

Lietuvos integracija į Europos Sąjungą, augantis žmonių mobilumas ir vis didėjantis darbuotojų trūkumas pastaruoju metu tampa vis didesniu kompanijų vadovų rūpesčiu ir dominuojančia žiniasklaidos bei mokslinių praktinių konferencijų tema. Kompanijos ieško sprendimų, kaip konkuruoti ne tik vietinėje, bet ir tarptautinėje darbo jėgos rinkoje.


Japonijos ekonomika ir menkas darbo našumas gniuždo smulkiuosius verslininkus

2010 07 26 @ 23:13  ›  Kategorijos: Ekonomika, Verslumas

Mažosios Japonijos įmonės krenta kaip lapai rudenį. Ir tai nėra tik pastarosios krizės padarinys. Per pastaruosius 20 metų šalyje verslo subjektų sumažėjo net 800 tūkst. Gamybos sektoriuje bendras įmonių skaičius sumenko trečdaliu palyginti su praėjusio amžiaus devintuoju dešimtmečiu. Iš prekybos verslo pasitraukė net 1,5 milijono smulkiųjų verslininkų.


Kūrybišku gimstama ar tampama?

2010 07 23 @ 13:17  ›  Kategorijos: Idėjos darbui ir verslui

Kūrybišku gimstama ar tampama Įmonė, norėdama išlikti šiuolaikinėje konkurencinėje kovoje, turi nuolatos plėstis ir tobulėti. Viena iš pagrindinių galimybių tai daryti – leisti darbuotojams atskleisti savo kūrybiškumą darbe.
Kiekviena organizacija turėtų suvokti, kad kūrybiškas darbuotojas padeda organizacijai plėstis, tobulėti ir išlikti konkurencingai rinkoje. Tai ypač akivaizdu tada, kai kūrybiškumas tampa organizacijos kultūros dalis ir darbuotojams leidžiama į tam tikrus dalykus žiūrėti nestereotipiškai.


Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos