Kūrybiškumas versle

2007 07 02 @ 10:30  ›  Kategorijos: Idėjos darbui ir verslui, Psichologija

Kai kurioms verslo įmonėms kūrybiškumas savaime suprantamas. Kūrybingos reklamos reikalauja užsakovai reklamos agentūrose. Architektai, dizaineriai taip pat dažnai privalo sukurti išskirtinį ir unikalų kūrinį.
Bet kitose verslo srityse kūrybiškas mąstymas nėra jau toks savaime suprantamas. Kūrybingi pardavimai? Na gal, bet skamba keistai… Kūrybiškas biuro administravimas? Kas čia per daiktas??? Kūrybingas buhalterijos vedimas? To jau per daug…


Kaip pasiekti, kad klientai pirktų tik pas Jus?

2007 06 08 @ 12:11  ›  Kategorijos: Pardavimai, Psichologija

Prekių ir paslaugų rinkodara – vienas sudėtingiausių dalykų versle. Siekiant didesnių pardavimų ar investuojant į pardavimo rėmimo akcijas, būtinos pirkėjų psichologijos žinios. Deja, šiuo metu Lietuvoje dažna situacija, kad pardavėjai ar net rinkodaros specialistai nėra įsigilinę į psichologinius pardavimo-pirkimo aspektus. Kitas variantas – dažnai vadovaujamasi klaidingais stereotipais apie pirkėjų poreikius. Pabandysime įnešti šiek tiek aiškumo.


Ką žinote apie darbo rinką, ir ar reikia ja domėtis?

2007 06 08 @ 12:09  ›  Kategorijos: Darbo rinka

Darbo rinka vakar, šiandien ir rytoj

Prieš 10 metų darbo rinkos sąvoka buvo vartojama tik darbo biržose ir mokslo įstaigose. Šiandien ši sąvoka jau žinoma kiekvienam savarankiškam piliečiui. Moksleivis darbo rinka domisi pasirinkdamas profesiją, darbuotojas – ieškodamas patrauklios darbo vietos ar keldamas savo kompetenciją, darbdavys – norėdamas išlikti versle.


Efektyvi personalo atranka (atrankos interviu)

2007 06 08 @ 12:06  ›  Kategorijos: Personalo vadyba

Šiais laikais personalo atranka į darbdavio siūlomas laisvas darbo vietas paprastai nevyksta be pokalbio su kandidatais. Šiuos pokalbius tarp kandidatų ir darbdavio atstovo gali organizuoti ir pravesti tiek žmogiškųjų resursų valdymo bendrovių specialistai, tiek patys darbdavio atstovai. Pokalbis su darbdavio atstovu paprastai vadinamas interviu.


Combined Arms koncepcija - šachas ir matas konkurentui

2007 06 08 @ 12:04  ›  Kategorijos: Vadovavimas ir lyderystė

Galima lažintis, kad daugeliui teko patirti jausmą – „kad ir ką bedaryčiau, niekaip nepavyksta pasiekti aiškaus, lemiančio rezultato“. Ne vienos įmonės pavyzdys rodo, kaip naudojant lyg ir efektyvią priemonę, yra skiriamos vis didesnės ir didesnės pajėgos/investicijos/resursai, bet rezultatas dažnai būna toks pats ar net mažesnis negu konkurento, kuris su menkesnėmis pastangomis pasiekia daugiau. Kaip ekonomiškai naudoti savo resursus gali padėti atsakyti karyba.


Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos