Ar reikalingas klientų aptarnavimo standartas?

Patirtis, kurią klientas gauna per kiekvieną tiesioginį ir netiesioginį kontaktą su įmonės personalu, suteikia jam kur kas daugiau informacijos nei visos reklamos priemonės. Tiesiogiai ar netiesiogiai su klientais bendraujančių darbuotojų elgesys, motyvacija ir požiūris į klientą tiesiogiai siejasi su klientų lūkesčiais, poreikiais bei patyrimu ir sukuria įspūdį apie aptarnavimo kokybę. Klientų aptarnavimo standarto svarbą plačiau aptarėme su „Manager.LT“ akademijos vadove Jolanta Mileškiene.


Motyvuota komanda turėtų būti vienas pagrindinių vadovo tikslų

2015 06 19 @ 10:23  ›  Kategorijos: Motyvacija, Personalo vadyba, Vadovavimas ir lyderystė

Vienas iš svarbiausių komponentų, nulemiančių įmonės sėkmę – stipri, puikius profesinius įgūdžius turinti ir motyvuota komanda. Kaip vadovui motyvuoti savo darbuotojus taip, kad jie būtų orientuoti į tikslo ir rezultatų siekimą?


Geriausi vaistai piktam klientui nuraminti

2015 04 17 @ 13:50  ›  Kategorijos: Klientų aptarnavimas, Konfliktai, Organizacijos tyrimai, Pardavimai

Kiekvienas, dirbantis aptarnavimo srityje, puikiai žino, kaip sunku maloniai elgtis su piktais klientais. Kai kurie klientai yra agresyvūs, nemandagūs ir vienintelis jų tikslas – paversti sunkų darbą dar sunkesniu. Kaip reikėtų elgtis su piktais klientais, teiravomės personalo mokymo akademijos “Manager.lt” vadovės Jolantos Mileškienės. Ekspertė jau daugiau kaip 18 metų dirba klientų aptarnavimo srityje: tiek su fiziniais asmenimis, tiek su verslo klientais. Pastaruosius 10 metų pašnekovė bendradarbiauja su verslo įmonėmis kaip verslo konsultantė ir mokymų lektorė, atlieka klientų aptarnavimo kokybės tyrimus.


360 laipsnių tyrimas vadovams

2012 09 18 @ 13:44  ›  Kategorijos: Organizacijos tyrimai, Personalo vadyba, Vadovavimas ir lyderystė

Dažnai sakome, kad iš šono tiek situacija, tiek žmogus matyti geriausiai. Taip lengviau įvertinti, pastebėti teigiamas ir neigiamas savybes, priimti sprendimus. Ar norėtumėte save pamatyti iš šono kitų akimis? Ar žinote, ką pavaldiniai mąsto apie jus, kaip vadovą? Sužinoti įmanoma – tereikia atlikti 360? laipsnių grįžtamojo ryšio tyrimą.


Parodų marketingas arba kaip tinkamai pasiruošti parodai

2012 05 15 @ 21:46  ›  Kategorijos: Rinkodara (Marketingas)

Parodose lankosi visi rinkos dalyviai: vartotojai, tarpininkai, sprendimų priėmėjai, darantieji įtaką, naudotojai, gavėjai, platintojai, pardavėjai. Įmonių vadovai dalyvavimą parodoje vertina kaip gerą galimybę verslui, tačiau visi ją išnaudoja skirtingai. Rengiantis parodai dažniausiai įvardijami du tikslai: pats dalyvavimas ir lankytojų kontaktai. Ar pakanka įsirengti stendą ir laukti, kol pasaulis jus pastebės? Tikrai ne, jei rimtai užsiimate verslu. Todėl pirmiausia įvertinkite, kaip galite maksimaliai išnaudoti parodos teikiamas galimybes, ir tinkamai tam pasiruoškite.


Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos

Sėkmingo pardavimo principai

2017, rugsėjo 21
Vilnius

Efektyvus klientų aptarnavimas

2017, spalio 18
Vilnius

Laiko planavimas ir valdymas

2017, spalio 25
Vilnius