Verslo etiketas: 3 in 1

2018 m. lapkričio 21 d., Vilniuje

Mokymų paskirtis: šie mokymai skirti darbuotojams ir specialistams, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais tiek gyvai, tiek telefonu ar el. laiškais, atsakingiems už profesionalaus bendravimo ir bendradarbiavimo su klientais palaikymą, reprezentuojantiems organizaciją ir jos produktus bei paslaugas.

Programos tikslas – stiprinti gebėjimus dalykiškai ir profesionaliai bendrauti su klientais, verslo partneriais, kolegomis, kurti geresnį įspūdį ir užtikrinti veiksmingą bendravimą. Šių interaktyvių mokymų metu paliečiamos 3 svarbios verslo etiketo sferos: profesionalus dalykinis bendravimas a) elektroniniu būdu, b) kalbant telefonu, c) gyvai-atvykus klientui ar susitikimuose.

Mokymo (-si) uždaviniai:

• Interaktyvių ir praktinių užsiėmimų metu atnaujinti, papildyti ir, svarbiausia, įsisąmoninti turimas verslo etiketo žinias bei įgūdžius, kurie padėtų Jums kuo profesionaliau ir efektyviau bendrauti.
• Paskatinti efektyviau naudotis verslo etiketo žiniomis bei įgūdžiais, siekiant sudaryti maksimaliai gerą įspūdį užmezgant profesionalius bei ilgalaikius santykius su vidiniais ir išoriniais klientais.
• Pasipraktikuoti, analizuoti aktualiausias situacijas, pasidalinti praktiniais patarimais, rekomendacijomis, kurios galėtų palengvinti darbą (bendravimą) ir padaryti jį efektyvesnį.

Mokymų metodika:
• Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
• Praktinės užduotys, situacijų analizė;
• Teorija ir refleksinė analizė po praktinių užduočių.
Mokymo programos vykdymo metu dėmesys skiriamas aktyviam dalyvių mokymuisi, taikant interaktyvias užduotis, praktinių atvejų analizes, organizuojant dalyvių darbą bendraujant ir bendradarbiaujant, diskutuojant mažose grupėse, skatinant dalyvių turimų žinių ir turimos praktikos refleksiją, skatinant dalyvių motyvaciją ir sąmoningumą, individualų indėlį siekiant valdyti bei išspręsti sudėtingas bendravimo situacijas.

Programos turinys ir įgyvendinimas:

• Nuostatos – teorija versus praktika – t.y. kaip mūsų nuostatos įtakoja bendravimo kokybę? Verslo etiketas – kaip palikti gerą įspūdį ir kurti patikimus, ilgalaikius santykius? Dažniausios klaidos ir jų prevencija. Profesionalios (tinkamos) kalbos iššūkiai ir galimybės – konkrečių atvejų analizės.
• Praktinės dirbtuvės: profesionalus bendravimas elektroniniu būdu (el. laiškais), telefonu ir gyvai (susitikimų metu). Esminės nuostatos ir jų pritaikymas praktikoje.
• Praktinės dirbtuvės – treniruotė: kaip efektyviai išnaudoti visus komunikacijos kanalus?
• 7 žingsnių asmeninė strategija, padėsianti efektyviau bendrauti su vidiniais ir išoriniais klientais, remiantis asmenine patirtimi, mokymų medžiaga, idėjomis ir įžvalgomis.

Mokymų nauda dalyviams:

• Įsisavins verslo etiketo subtilybes, kurios padės tinkamai, reprezentatyviai atstovauti organizacijai ir jos teikiamoms paslaugoms/ produktams: mokės profesionaliai ir veiksmingai bendrauti su klientu nuo pasisveikinimo iki atsisveikinimo, žinos, kaip profesionaliai bendrauti telefonu, elektroniniu būdu ir palikti reprezentatyvų įspūdį.
• Supras, ką kiekvienas asmeniškai daro tinkamai ir ką, turėdamas naujas žinias, gali patobulinti. Gaus praktinių gairių, palengvinsiančių tiesioginį darbą su klientais savo kasdieniame darbe.

Mokymus veda: Manager.LT Akademijos lektorė, Giedrė Urmulevičiūtė.

Mokymo paslaugų kaina – 138 Eur / vienam dalyviui. (PVM neapmokestinama remiantis ES direktyvomis).
Į kainą įtraukta: metodinė medžiaga, mokymui reikalingos priemonės, pietūs, kavos pertraukėlės.
Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Registracija: iki 2018 m. lapkričo 9 d.
Mokymų pradžia: 9:00 val.
Trukmė: iki 16:30 val.
Mokymų vieta: viešbučio Corner Hotel konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius.
Mokymų data gali keistis, apie tai Jūs būsite informuojami iš anksto.

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.


Dalyvių atsiliepimai apie lektorės Giedrės Urmulevičiūtės vestus mokymus:

„Giedrė išsiskiria iš kitų lektorių nuoširdžiu noru padėti. Ji labai profesionali, energinga ir klientas jai tikrai rūpi. Mūsų komanda labai džiaugiasi jos suteiktais mokymais, nes juos galime praktiškai pritaikyti ir darbe, ir asmeniniame gyvenime.
Drąsiai rekomenduojame ją kitiems.“ Nerijus Buivydas VšĮ “Sėkmės mokykla” vadovas

„Aš tikrai esu patenkinta šiais mokymais, profesionaliu darbu. Galėjau palyginti save, savo darbą ir ką dariau blogai, ir ką gerai. Jūsų patarimai, palyginimai, pasakojimai labai gyvenimiški, todėl darbą vertinu 10 balų.“ Viktorija

“Mano lūkesčiai buvo patenkinti su kaupu. Užduočių metu, manau, gavau praktikos, kurią būtinai panaudosiu savo darbe, radau atsakymus į savo klausimus ir esu labai patenkinta, jaučiuosi lyg stiklinė, pripildyta iki viršaus žinių. Ačiū!” Aistė

Mokymai, kursai, seminarai – grįžti į turinį

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos