Vadovo - lyderio komunikacija komandoje

2017 m. kovo 2 d., Vilniuje

(8 ak. val. – 1 diena)

Programos esmė:

Ši programa skirta viduriniosios grandies vadovams (pvz., Team Leader ir pan.). Šie vadovai yra labai svarbi jungtis tarp darbuotojų ir aukštesniųjų vadovų bei labai svarbi organizacijos vidinės komunikacijos grandis, siekiant organizacijos užbrėžtų tikslų bei įgyvendinant įvairius pokyčius. Šie vadovai palaiko artimesnius ir glaudesnius tiek profesiniu, tiek emociniu požiūriu, ryšius su pavaldiniais. Dėl to turi lemiamą poveikį jų motyvacijai, sutelktumui, lojalumui.

Mokymų tikslas:

tobulinti lyderystės gebėjimus, darančius įtaką efektyviai komunikacijai komandoje, komandos narių motyvacijai, sutelktumui, lojalumui, tobulėjimui ir darbo rezultatams.

Metodika:

• Labai tamprus, interaktyvus darbas su dalyviais;
• Interaktyvios praktinės užduotys;
• Teorija ir refleksinė analizė po kiekvienos praktinės užduoties.

Turinys:

• Vadovas – „varovas“ ir vadovas – lyderis.
• Vadovo – lyderio užduotys.
• Efektyviai komunikuojančios komandos bruožai.
• Skirtingi žmonių bendravimo stiliai ir jų poveikis sėkmingai komunikacijai.
• Vadovo komunikacijos įtaka darbuotojų motyvacijai.
• Vadovo sąveika su komanda – įsitraukimo, dalyvavimo ir lygiaverčio bendravimo skatinimas.
• Efektyvus užduočių (tikslų) delegavimas ir ir jų atlikimo užtikrinimas.
• Grįžtamasis ryšys.
• Tinkami paskatinimo ir kritikos reiškimo būdai.
• Baigiamieji klausimai ir mokymų apibendrinimas, pažymėjimų įteikimas.

Lektorė:

Mokymus veda Manager.LT akademijos vadovė, Jolanta Mileškienė. Andragogė-praktikė, verslo konsultantė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja. Vadybos ir verslo administravimo aukštasis išsilavinimas įgytas KTU, andragogikos (suaugusiųjų mokymas) – KU Tęstinių studijų institute. Daugiau kaip 15 metų patirtis pardavimų bei klientų aptarnavimo srityje. Devynerius metus dirbo lyderiaujančioje telekomunikacijų bendrovėje: kompanijoje dirbo įvairių darbo grupių sudėtyje diegiant klientų aptarnavimo standartą, formuojant naują pardavimo darbuotojų komandą, įgyvendinant lojalumo programas įmonės klientams. Nuo 2004 m. dirba kaip verslo konsultantė, vykdo personalo atrankos, vertinimo, organizacijų tyrimų, darbuotojų ugdymo projektus, teikia konsultacijas verslo klientams įgyvendinant pokyčius organizacijoje, gerinant pardavimų, klientų aptarnavimo procesus. Socialinių mokslų kolegijoje parengė pardavimo valdymo ir pokyčių valdymo programas, dėstė paskaitas. Veda seminarus jaunimui verslumo ugdymo temomis, organizuoja ir įgyvendina komandos formavimo renginius.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, profesionalus klientų aptarnavimas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas.

Mokymų kaina:

159 Eur vienam mokymų dalyviui.
(PVM neapmokestinama remiantis ES direktyvomis)

Registruojant 2 ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės, taikoma 10 proc. nuolaida.

Į kainą įskaičiuota: padalomoji medžiaga, rašymo priemonės, pietūs, kavos pertraukėlės.

Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Mokymų pradžia: 9:00 val. Užsiregistravę dalyviai informuojami apie numatytą mokymų vietą.

Daugiau informacijos ir registracija iki 2017 m. vasario 19 d.:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326
Mob. – 8 615 31080
El. p. – akademija@manager.lt


Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos

Laiko planavimas ir valdymas

2017, spalio 30
Vilnius

Sėkmingo pardavimo principai

2017, lapkričio 28
Vilnius

Efektyvus klientų aptarnavimas

2017, lapkričio 28
Vilnius