Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas (seminaras Vilniuje)

(16 ak. val. – 2d.)
Data: 2011 m. rugsėjo 28-29 d.

Situacija keičiasi, ir turime pripažinti, kad kalbant apie pardavimus, deja, daugumos įmonių reikalai šiandien nėra tokie geri, kokie galėtų būti! Šis seminaras paskatins Jūsų įmonės pardavėjus aktyvesnei veiklai, padės greitai atnaujinti ar įgyti trūkstamų pardavimo žinių bei įgūdžių.

Tikslas:

  • Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra profesionalus pardavimas, kokie faktoriai lemia greitesnį pardavimą ir didesnį sėkmingų pardavimų skaičių, suteikti įrankius, leidžiančius tobulinti save ir siekti geresnių rezultatų.

Metodika:

  • Metodinė medžiaga, individualios bei grupinės praktinės užduotys, testai, diskusijos.

Turinys:

I diena:

  • Kaip keisti savo elgesį ir “programuoti” save sėkmei?
  • Senas ir šiuolaikinis požiūris į pardavimą.
  • Kas yra profesionalumas?
  • Profesionalaus pardavėjo vaidmuo įmonės ir kliento bendradarbiavimo metu.
  • Nuo ko priklauso pardavimo rezultatai?
  • Pardavimo strategija ir taktika. (užduotis)
  • Pardavimas, nukreiptas į produktą ir pardavimas, nukreiptas į klientą. (užduotis)
  • Naudos kalba. Kaip pristatyti siūlomą produktą/paslaugą išskiriant iš konkurentų siūlomų? (užduotis)
  • Unikalaus pasiūlymo rengimas. Argumentų formulavimas.
  • Kas klausia, tas valdo – klausimų formulavimas. (užduotis)
II diena:
  • Pardavimo derybų struktūra.
  • Santykių užmezgimas su klientu.
  • Sėkmingas pokalbis telefonu su klientu. Kaip sutarti susitikimą? (treniruotė)
  • Kaip nagrinėti kliento prieštaravimus, ką sakyti ir kada? (treniruotė)
  • Kliento apsisprendimą skatinantys būdai.
  • Klientų praradimo priežastys. Ryšių su klientais palaikymas.
  • Saviugda.

Nauda įmonei:

  • Aktyvaus pardavimo veiklos paskatinimas įmonėje.
  • Profesionaliai su klientais dirbantis pardavimo personalas.

Lektorius:

Mokymus veda Manager.LT akademijos vadovė, Jolanta Mileškienė. Vadybos ir verslo administravimo aukštasis išsilavinimas įgytas KTU, 14 metų patirtis pardavimų bei klientų aptarnavimo srityje. Devynerius metus dirbo lyderiaujančioje telekomunikacijų bendrovėje, vertinama kaip šios srities ekspertė: kompanijoje dirbo įvairių darbo grupių sudėtyje diegiant klientų aptarnavimo standartą, formuojant naują pardavimo darbuotojų komandą, įgyvendinant lojalumo programas įmonės klientams. 2004 metais įkūrė savo įmonę, kuri vykdo personalo atrankos, vertinimo, įvairių organizacijos tyrimų, darbuotojų ugdymo projektus, konsultuoja verslo klientus ir fizinius asmenis. Socialinių mokslų kolegijoje parengė pardavimo valdymo programą ir dėsto paskaitas. Veda seminarus jaunimui verslumo temomis.
Ekspertinės sritys: pardavimo valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, verslo kūrimas ir planavimas.

Seminaro kaina:

890 Lt + PVM (vienam seminaro dalyviui)
Dėmesio! Užsiregistravusiems iki 2011 m. rugpjūčio 31 d. taikome 25% nuolaidą.

Dalyvių skaičius ribotas: iki 12 dalyvių. Kviečiame registruotis iš anksto.

Į kainą įskaičiuota: padalomoji medžiaga, rašymo priemonės, kava, pietūs.

Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Mob. – 8 615 31080.
Vilniuje – 8 5 2102326;


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:

  • “Naudingas seminaras, o man ypač naudingos buvo pokalbio su klientu treniruotės.”
  • “Lektorės dėka galėjau pamatyti savo trūkumus bendravime su klientais. Daug sužinojau apie pardavimo technikas.”
  • “Labai naudingos praktinės užduotys apie pardavimo skambučius klientams, susitikimus su klientais.”
  • „Labai patiko seminaro vedėjos betarpiškas bendravimas su auditorija.“
  • „Viskas buvo naudinga. Po seminaro, jau nuo pirmųjų skambučių, susitikimų pradėjau naudoti seminare išgirstą medžiagą. Puiku.“

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos