Profesionalaus pardavimo įgūdžių lavinimas

2017 m. spalio 26-27 d.

Paskirtis: praktiniai mokymai aktyvių pardavimų specialistams

(16 ak. val. – 2 dienos)

Šie mokymai paskatins Jūsų įmonės pardavėjus aktyvesnei veiklai, padės greitai atnaujinti ar įgyti trūkstamų profesionalaus pardavimo žinių bei įgūdžių.

Tikslas:

  • Suteikti aiškų supratimą apie tai, kas yra profesionalus pardavimas, kokie faktoriai lemia greitesnį pardavimą ir didesnį sėkmingų pardavimų skaičių, suteikti įrankius, leidžiančius efektyviau susikalbėti su klientu, suprasti tikruosius kliento poreikius, užmegzti ir plėtoti tarpusavio pasitikėjimu grįstą, abiems pusėms naudingą kontaktą.

Šių mokymo metu dalyviai:

  • stiprina pasitikėjimą savimi ir pozityvias nuostatas į pardavimo veiklą;
  • ugdo gebėjimus organizuoti ir efektyviai planuoti savo pardavimo veiklą, dirbti kryptingai siekiant pardavimo tikslų;
  • lavina bendravimo įgūdžius, gebėjimą efektyviai užmegzti kontaktą su klientu;
  • tobulina savo pardavimo techniką ir įgūdžius;
  • atlieka įsivertinimą, kiek žinios sutampa su tuo, ką jie realiai taiko praktikoje, keičia savo elgesį ten, kur reikia;
  • dalinasi sukaupta patirtimi ir sėkmingais pardavimo būdais tarpusavyje;
  • motyvuoja ir paskatina save aktyvesnei veiklai dirbant su klientais.

Metodika:

  • Metodinė medžiaga, individualios bei grupinės praktinės užduotys, testai, diskusijos.

Turinys:

I diena:

Susipažinimas. Mokymo/-si tikslų apibrėžimas.
Praktiška diskusija: klientų poreikių ir elgesio pokyčiai.
-Pagrindiniai produkto/paslaugos vertės klientams elementai.
-Konsultuojantis pardavimas, jo esmė ir taikymas parduodant paslaugas.
-Kas yra profesionalumas pardavimuose?
Profesionalus pasirengimas pokalbiui su klientu – sėkmės garantas:
-konkurencinių pranašumų suvokimas:
-numanomi klientų poreikiai, problemos,
-tikslo išsikėlimas ir veiksmų planas,
-reikalingos informacijos, medžiagos pasirengimas.
Kaip formuojame santykius su žmonėmis/klientais?
-Savęs pateikimo menas:
-Suvokiamų situacijų bendraujant su klientais klaidos.
-Emocinė kompetencija ir pasitikėjimas savimi.
-Savęs pristatymas ir prisistatymas. Kontakto užmezgimas. Teigiamos atmosferos kūrimas.
Profesionalus ir įtaigus bendravimas:
-Kaip laimėti kliento dėmesį ir gauti pritarimą? (klausimas – „kabliukas“)
-Kalbėjimas ir kalba. Žodžio galia.
-Neverbalinis bendravimas telefonu.
-Klausymas. Klausymo komponentai: girdėjimas, dėmesingumas ir kt.

II diena:

Poreikių išsiaiškinimas ir įtvirtinimas
-Kas klausia – tas valdo! Tikslingi klausimai klientui.
-Naudos klientui pristatymas ir kliento vertinimų gavimas.
-Siūlomo sprendimo charakteristikos ir jų pritaikymas specifiniams kliento poreikiams (Naudos kalba, išskyrimas iš konkurentų).
-Argumentų formulavimas ir kliento vertinimų gavimas.
Darbas su prieštaravimais
-Pagrindiniai darbo su prieštaravimais principai.
-Asmeniškai sudėtingi klientų klausimai, pretenzijos, kritika, manipuliacija (brokas, kokybė, terminai…)
-Konstruktyvūs veiksmai kaltinimo situacijoje, kaip ir ką sakyti.
Pardavimo simuliacija – įgytų žinių pademonstravimas.
Dienos apibendrinimas, pardavimo veiklos tobulinimo tikslai sau.
Pažymėjimų įteikimas.

Nauda įmonei:

  • Aktyvaus pardavimo veiklos paskatinimas įmonėje.
  • Profesionaliai su klientais dirbantis pardavimo personalas.

Lektorė:

Mokymus veda Manager.LT akademijos vadovė, Jolanta Mileškienė. Andragogė-praktikė, verslo konsultantė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja. Vadybos ir verslo administravimo aukštasis išsilavinimas įgytas KTU, andragogikos (suaugusiųjų mokymas) – KU Tęstinių studijų institute. Daugiau kaip 15 metų patirtis pardavimų bei klientų aptarnavimo srityje. Devynerius metus dirbo lyderiaujančioje telekomunikacijų bendrovėje: kompanijoje dirbo įvairių darbo grupių sudėtyje diegiant klientų aptarnavimo standartą, formuojant naują pardavimo darbuotojų komandą, įgyvendinant lojalumo programas įmonės klientams. Nuo 2004 m. dirba kaip verslo konsultantė, vykdo personalo atrankos, vertinimo, organizacijų tyrimų, darbuotojų ugdymo projektus, teikia konsultacijas verslo klientams įgyvendinant pokyčius organizacijoje, gerinant pardavimų, klientų aptarnavimo procesus. Socialinių mokslų kolegijoje parengė pardavimo valdymo ir pokyčių valdymo programas, dėstė paskaitas. Veda seminarus jaunimui verslumo ugdymo temomis, organizuoja ir įgyvendina komandos formavimo renginius.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, efektyvus klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas.

Mokymų kaina:

228 Eur už dvi dienas (vienam mokymų dalyviui)
(PVM neapmokestinama remiantis ES direktyvomis)

Registruojant 2 ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės, taikoma 10 proc. nuolaida.

Į kainą įskaičiuota: padalomoji medžiaga, rašymo priemonės, pietūs, kavos pertraukėlės.

Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Mokymų pradžia: 9:00 val. Užsiregistravę dalyviai informuojami apie numatytą mokymų vietą.

Daugiau informacijos ir registracija iki 2017 m. spalio 16 d.:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Mob. – 8 615 31080.
El. p. – akademija@manager.lt


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:

  • “Naudingas seminaras, o man ypač naudingos buvo pokalbio su klientu treniruotės.”
  • “Lektorės dėka galėjau pamatyti savo trūkumus bendravime su klientais. Daug sužinojau apie pardavimo technikas.”
  • “Labai naudingos praktinės užduotys apie pardavimo skambučius klientams, susitikimus su klientais.”
  • „Labai patiko seminaro vedėjos betarpiškas bendravimas su auditorija.“
  • „Viskas buvo naudinga. Po seminaro, jau nuo pirmųjų skambučių, susitikimų pradėjau naudoti seminare išgirstą medžiagą. Puiku.“

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos

Laiko planavimas ir valdymas

2017, spalio 30
Vilnius

Sėkmingo pardavimo principai

2017, lapkričio 28
Vilnius

Efektyvus klientų aptarnavimas

2017, lapkričio 28
Vilnius