Pardavimo telefonu įgūdžių lavinimas

2017 m. kovo 17 d., Vilniuje

(8 ak. val. – 1 diena)

Šie praktiniai mokymai skirti aktyvių pardavimų vadybininkams, atliekantiems pardavimus telefonu, taip pat bendraujantiems su klientais el. būdu.

Mokymų tikslas:

  • lavinti bendravimo įgūdžius, gebėjimą efektyviai užmegzti kontaktą su klientu telefonu, el. būdu;
  • tobulinti pardavimo telefonu techniką ir įgūdžius;
  • išmokti patraukliai ir efektyviai pateikti informaciją el. būdu;
  • paskatinti save aktyvesnei veiklai dirbant su klientais.

Metodika:

  • Dalyviams suteikiama metodinė medžiaga, atliekamos individualios bei grupinės praktinės užduotys, situacijų analizė ir aptarimas.

Turinys:

- Sėkmingo ir profesionalaus pardavimo telefonu gebėjimai bei elgsena. – Asmeninė profesionalaus pardavėjo parengtis ir motyvacija. – Kaip formuojame santykius su žmonėmis/klientais? – Įtaigaus pardavimo telefonu pokalbio struktūra ir technika. – Efektyvaus el. laiško struktūra ir turinys. – Savęs pristatymas ir prisistatymas. Kontakto užmezgimas. – Kaip sudominti klientą? Klausimas – „kabliukas“.

Praktinės dirbtuvės: pasirengimas pokalbiui su klientu, kontakto užmezgimas, kliento sudominimas.

- Klausimų uždavimo technika, kliento poreikių/lūkesčių išsiaiškinimas, formavimas. – Argumentų formulavimas, profesionalus informacijos panaudojimas ir perteikimas. Kliento vertinimų gavimas. – Kainos pateikimo principai. – Perfrazavimo ir apibendrinimo nauda. – Pokalbio užbaigimas. – Esminiai darbo su prieštaravimais principai.

Praktinės dirbtuvės: pardavimo telefonu ir el. būdu situacijų simuliacija, situacijų analizė, aptarimas ir įžvalgos.

Asmeniniai darbo su klientais tobulinimo uždaviniai.
Baigiamieji klausimai ir mokymų apibendrinimas, pažymėjimų įteikimas.

Nauda įmonei:

  • Aktyvaus pardavimo veiklos paskatinimas įmonėje.
  • Profesionaliai su klientais dirbantis pardavimo personalas.

Lektorė:

Mokymus veda Manager.LT akademijos vadovė, Jolanta Mileškienė. Andragogė-praktikė, verslo konsultantė, suaugusiųjų mokymo programų sudarytoja. Vadybos ir verslo administravimo aukštasis išsilavinimas įgytas KTU, andragogikos (suaugusiųjų mokymas) – KU Tęstinių studijų institute. Daugiau kaip 15 metų patirtis pardavimų bei klientų aptarnavimo srityje. Devynerius metus dirbo lyderiaujančioje telekomunikacijų bendrovėje: kompanijoje dirbo įvairių darbo grupių sudėtyje diegiant klientų aptarnavimo standartą, formuojant naują pardavimo darbuotojų komandą, įgyvendinant lojalumo programas įmonės klientams. Nuo 2004 m. dirba kaip verslo konsultantė, vykdo personalo atrankos, vertinimo, organizacijų tyrimų, darbuotojų ugdymo projektus, teikia konsultacijas verslo klientams įgyvendinant pokyčius organizacijoje, gerinant pardavimų, klientų aptarnavimo procesus. Nuo 2004 m. dirba kaip verslo konsultantė, vykdo personalo atrankos, vertinimo, organizacijų tyrimų, darbuotojų ugdymo projektus, teikia konsultacijas verslo klientams įgyvendinant pokyčius organizacijoje, gerinant pardavimų, klientų aptarnavimo procesus. Socialinių mokslų kolegijoje kaip savo srities praktikė buvo pakviesta parengti pardavimo valdymo ir pokyčių valdymo programas bei vesti paskaitas.
Ekspertinės sritys: suaugusiųjų švietimas, pokyčių valdymas, profesionalus pardavimas, profesionalus klientų aptarnavimas, klientų aptarnavimo kokybės gerinimas, komandos formavimas ir stiprinimas.

Mokymų kaina:

145 Eur vienam mokymų dalyviui.
(PVM neapmokestinama remiantis ES direktyvomis)

Registruojant 2 ir daugiau dalyvių iš tos pačios įmonės, taikoma 10 proc. nuolaida.

Į kainą įskaičiuota: padalomoji medžiaga, rašymo priemonės, pietūs, kavos pertraukėlės.

Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Mokymų pradžia: 9:00 val. Užsiregistravę dalyviai informuojami apie numatytą mokymų vietą.

Daugiau informacijos ir registracija iki 2017 m. kovo 13 d.:

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326
Mob. – 8 671 70065
El. p. – akademija@manager.lt


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:

  • “Naudingas seminaras, o man ypač naudingos buvo pokalbio su klientu treniruotės.”
  • “Lektorės dėka galėjau pamatyti savo trūkumus bendravime su klientais. Daug sužinojau apie pardavimo technikas.”
  • “Labai naudingos praktinės užduotys apie pardavimo skambučius klientams, susitikimus su klientais.”
  • „Labai patiko seminaro vedėjos betarpiškas bendravimas su auditorija.“
  • „Viskas buvo naudinga. Po seminaro, jau nuo pirmųjų skambučių, susitikimų pradėjau naudoti seminare išgirstą medžiagą. Puiku.“
  • „Mokymai buvo kryptingi ir tiksliai tai, ko norėjosi. Vedėte mokymus labai aiškiai ir išsamiai, konkrečiai pateikdama pavyzdžius ir duodama rekomendacijas konkrečiai tinkančias mūsų sričiai.“
  • ”Dėkojame labai už puikiai pravestus pardavimų įgūdžių lavinimo mokymus. Pateisinote visus lūkesčius ir Jūs būsite mums ir ateityje labai naudingi.”

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos