Markom (marketing and communication) savo jėgomis

(16 ak. val. – 2d.)

Apie ką šie mokymai?

Patirtimi pagrįstas ir sėkmingai išbandytas metodas visiems, kas svarsto apie logišką, efektyvią ir įmonės vertybėmis pagrįstą Rinkodaros ir komunikacijos strategiją, tačiau neturi didelėms korporacijoms prieinamų investicinių lėšų. Metodo esmė – naudotis išimtinai vidine, arba nesudėtingai pasiekiama išorine infomacija ir jos pagrindu formuoti savo Rinkodaros politiką.

Kam šie mokymai skirti?

Smulkioms bei vidutinėms įmonėms ir įstaigoms, turinčioms ambicijų ir personalo, galinčio vykdyti rinkodaros/ komunikacijos funkcijas arba svarstančioms tokio tipo projekto vykdymui/priežiūrai pasitelkti laisvai samdomus specialistus (vadinamuosius freelancerius).

Mokymų metu pateikiamas aiškus veiksmų planas, įžvalgos, praktiniai vykdymo patarimai. Apžvelgiama klasikinė Markom (marketing and communication) plano schema, įskaitant taktinių veiksmų, rinkodaros ir komunikacijos turinio kūrimo technologijas, biudžeto sudarymo principus. Taip pat pateikiamas ekonominis rinkos lūkesčių tyrimo variantas, kurį įmonė gali atlikti savo jėgomis ir naudoti vėlesniam darbui formuojant savo komunikacijos politiką.

Mokymų poveikis įmonei, įstaigai, organizacijai

• Aiški pardavimų vystymo ir naujų klientų pritraukimo politika.
• Tvirtos įvaizdžio ir prekinio ženklo žinomumo pozicijos rinkoje.
• Suderinta išorinė ir vidinė komunikacija.
• Efektyvus rinkodarai ir komunikacijai skiriamų lėšų panaudojimas.
• Galimybė savomis jėgomis susikurti būtiniausius rinkodaros ir komunikacijos įrankius.

Preliminari dienotvarkė ir temos

1 diena

09:00 – 16:30
Pasiruošimo fazės iššūkiai
• Esminiai išorinės ir vidinės komunikacijos principai.
• Trumpas Markom struktūros pristatymas.
• Resursų apžvalgos metodika: žmonės, laikas, galimybė samdytis laikinus specialistus.
• Turimų produktų paruošimas Markom veiksmams.
• Klientų duomenų bazės įvertinimas: kiek realu gauti mums reikiamus atsakymus.
• Strateginių krypčių nustatymas: kokio tipo informaciją turi teikti aukščiausio lygio vadovai.
• Tyrimo dalis: įrankiai, klausimynas.
Pietų pertrauka (45 min) 12:15 – 13:00 val.
Kavos pertraukėlės (15 min) 10:30 ir 14:30 val.

2 diena

09:00 – 16:30
Konstruojame įmonės, įstaigos, organizacijos Markom
• Misija, vizija – šių apibrėžimų svarba, generavimo būdai.
• Vizualiniai sprendimai: logo, šriftas, spalvos, naudojimo instrukcijos.
• Bendravimo stilius (tone of voice).
• Įmonės (prekinio ženklo) istorija.
• Raudonoji linija (red line) – paskirtis, generavimo būdai.
• Tikslinės auditorijos apsibrėžimas: kliento profilis, demografija, geografija.
USP (išskirtinių produkto pranašumų rinkoje) nustatymas.
• Turinio kūrimo gairės, komunikacjos raktažodžiai, turinio struktūra.
• Taktinio plano sudarymas: priemonės, resursai, grafikas, biudžetas.
• Vidinės ir išorinės komunikacijos suderinimas.
Pietų pertrauka (45 min) 12:15 – 13:00 val.
Kavos pertraukėlės (15 min) 10:30 ir 14:30 val.


Programos vadovas ir lektorius:
Dainius Rutkauskas
Turintis daugiau kaip 20 sėkmingų veiklos metų žiniasklaidoje ir komunikacijoje: M-1 Informacijos tarnybos vadovas, viešųjų ryšių specialistas Prezidento ir Seimo rinkimuose, projekto „Lietuvos kvapas“ komunikacijos autorius ir kt. Pastaruosius 6 metus vykdo veiklą kaip komunikacijos ir pardavimų ekspertas, konsultuojantis ir bendradarbiaujantis su Lietuvos ir užsieno įmonėmis, įstaigomis bei organizacijomis, sprendžiant pokyčių komunikacijos, vidinio klimato, įmonės įvaizdžio korekcijos klausimus, konstruojant ir įgyvendinant Markom (marketing and communication) strategiją. Mokymų metu lektorius pateikia metodus, suformuotus bei sėkmingai išbandytus dirbant tarptautinių finansinių paslaugų įmonėje Londone (Jungtinė Karalystė).

Mokymo paslaugų kaina – 280 Eur / vienam dalyviui už abi dienas. (PVM neapmokestinama remiantis ES direktyvomis).
Į kainą įtraukta: metodinė medžiaga, mokymui reikalingos priemonės, pietūs, kavos pertraukėlės.
Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Registracija: iki 2019 m. lapkričio 30 d.
Mokymų pradžia: 9:00 val.
Trukmė: iki 16:30 val.
Mokymų vieta: viešbučio Corner Hotel konferencijų salėje, T. Ševčenkos g. 16, Vilnius.

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.


Mokymai, kursai, seminarai – grįžti į turinį

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos