Mokymų „Marketingo projektų valdymas” programa skirta įmonių vadovams, skyrių vadovams, vadovaujantiems vadybininkams ir projektų vadovams bei visiems darbuotojams, norintiems geriau pažinti ir efektyviau vykdyti rinkodaros projektus.

Marketingo projektų valdymas - Manager.LT Akademija

Mokymų „Marketingo projektų valdymas” tikslas:

Mokymų metodika:

Mokymų turinys:

Nauda įmonei:

Mokymų „Marketingo projektų valdymas” programos programos vadovė ir lektorė:

Daiva Dieninė - Manager.LT Akademija lektorė, verslo konsultantė

Manager.LT Akademija lektorė – marketingo konsultantė Daiva Dieninė. Kauno technologijos universiteto Vadybos fakulteto Marketingo katedros absolventė, darbo patirtis marketingo srityje nuo 1997 metų, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) narė nuo 2004 metų (Klaipėdos skyriaus steigėja ir LiMA mentorių klubo narė). Mokymus marketingo temomis įmonėms veda ir konsultacijas teikia nuo 2008 metų. Stažavosi “Endress+Hauser Instruments International” GmbH &Co (Vokietija) įmonėje marketingo skyriuje, dirbo vadovaujantį darbą marketingo skyriuose AB “Kauno grūdai”, ŽŪB “Nematekas”, UAB „Klaipėdos mėsinė“, UAB “Avitelos prekyba”, Klaipėdos LEZ. Plačiau apie lektorę…

Daugiau informacijos ir registracija:

Vilniuje – +370 5 2102326;
Klaipėdoje – +370 46 410300;
Mob. – +370 615 31080.
El. paštu – akademija@manager.lt

Atsakymai į dažnai užduodamus klausimus DUK

  1. Mokymai „Marketingo projektų valdymas” yra skirti įmonių vadovams, skyrių vadovams, vadovaujantiems vadybininkams ir projektų vadovams bei visiems darbuotojams, norintiems geriau pažinti ir efektyviau vykdyti rinkodaros projektus.
  2. Atviri marketingo mokymai, kursai ir seminarai vyksta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
  3. Vidiniai (uždari) marketingomokymai, kursai ir seminarai vedami visoje Lietuvoje, pagal įmonės pageidavimą. Tokie mokymai pritaikomi (adaptuojami) konkrečios organizacijos veiklos specifikai. Prieš mokymus, lektorius-konsultantas atlieka poreikių ir situacijos analizę įmonėje, o reikalui esant ir už jos ribų. Lektorius-konsultantas bendrauja su įmonės vadovais, darbuotojais kuriems bus vedami mokymai, o taip pat klientais, jei tai yra mokymų temos dalis.
  4. Vidinių marketingo mokymų vedimo laikas, vieta ir kaina derinama su kiekviena organizacija atskirai.
  5. Mokymai gali būti vedami nuotoliniu būdu.

Susijusios temos:

Mokymai “B4B ir B4C marketingas: apie marketingo įtaką pelningumui”

Mokymai skirti:
Marketingo skyriaus specialistams ir smulkių bei vidutinių įmonių vadovams, atsakingiems už įmonės plėtrą.

Mokymų nauda įmonei:
Mokymų dalyviai galės praktiškai pritaikyti įgytas žinias priimant strateginius marketingo sprendimus.

Pagrindinės mokymo temos:

Mokymo trukmė: 16 val.


Susiję mokymai ir straipsniai:




VISI MANAGER.LT AKADEMIJA RENGIAMI MOKYMAI