Bendravimo įgūdžių lavinimas

(8 ak. val.)

Paskirtis:

Programa skirta visų sričių darbuotojams, kuriems tenka bendrauti su kitais įmonės darbuotojais bei klientais.

Tikslas:

Formuoti efektyvaus bendravimo nuostatas bei tobulinti bendravimo įgūdžius

Metodika:

  • Teorinė medžiaga, grupinės ir individualios užduotys, diskusijos, situacijų modeliavimas.

Turinys:

  • Kas yra bendravimas?
    • bendravimas kaip žmonių tarpusavio suvokimas
    • bendravimas kaip pasikeitimas informacija (komunikacija)
    • bendravimas kaip tarpusavio sąveika (bendradarbiavimas ir varžymasis)
  • Efektyvaus bendravimo principai
    • savęs pateikimas ir kitų supratimas
    • ką duoda gyvas bendravimas, kaip jis veikia tarpusavio santykius
  • Neverbalinis bendravimas („kūno kalba“)
    • veido išraiška (mimika)
    • akių kontaktas
    • balso ypatybės
    • gestai, kiti kūno judesiai
    • kūno poza
    • tarpasmeninė erdvė
    • žodžių ir kūno kalbos atitikimas
    • ką žmonės supranta apie jus pagal išvaizdą?
  • Ką bendravimui duoda pozityvus mąstymas?
  • Kalbėjimas
    • kaip pradėti pokalbį sunkiose situacijose
    • kodėl pradėti pokalbį, kodėl – laukti?
    • kaip pradėti pokalbį?
    • kada pokalbis efektyvus, kada – neefektyvus?
  • Klausymas ir klausinėjimas
    • aktyvus klausymasis
    • aktyvaus klausytojo veiksmai
    • kada ir kokius klausimus tinka naudoti
    • pasitikslinimo esmė
    • 5 geram klausytojui svarbūs dalykai
  • Bendravimo kliūtys
  • Sudėtingos bendravimo situacijos
    • kaip išsakyti kritiką, nepasitenkinimą
    • kaip išlaikyti savo pozicijas ir pasakyti “ne”
    • kaip pateikti prašymą?

Nauda įmonei:

  • Sugebėjimas vadovautis efektyvaus bendravimo principais leidžia prasmingai ir tikslingai sąveikauti su kitais žmonėms siekiant savo tikslų.

Lektorius:

  • Fausta Cikanavičienė – Manager.LT Vilniaus regiono mokymo vadovė – lektorė, jau septintus metus sėkmingai dirba suaugusių žmonių mokymo srityje. Veda seminarus ir konsultuoja bendravimo įgūdžių tobulinimo, stresinių situacijų įveikimo, efektyvaus klientų aptarnavimo bei kitomis temomis. Atlieka poreikio mokymams ir organizacijos mikroklimato tyrimus. Lektorė šiuo metu yra VPU psichologijos doktorantė bei Lietuvos Geštalto asociacijos narė, paskelbusi keletą mokslinių publikacijų įvairiomis psichologijos srities temomis.

Seminaro kaina:

350 Lt + PVM (vienam seminaro dalyviui)

Į kainą įskaičiuota: padalomoji medžiaga, rašymo priemonės, kava, pietūs.

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos