Bendravimas su klientais konfliktinėse situacijose

2017 m. spalio 31 d., Vilniuje

Mokymo metu siekiama stiprinti darbuotojų bendravimo su klientais įgūdžius bei konfliktinių situacijų valdymo gebėjimus.

Skirta: darbuotojams, kurie tiesiogiai bendrauja su klientais tiek gyvai, tiek telefonu ar el. laiškais, atsakingiems už profesionalaus bendravimo ir bendradarbiavimo su klientais palaikymą, reprezentuojantiems organizaciją ir jos produktus bei paslaugas.

Šių praktinių mokymų nauda dalyviams

Mokymų poveikis pasireiškia darbuotojų pasitikėjimo savimi stiprinimu sprendžiant sudėtingas bendravimo su klientais situacijas, didesne darbuotojų motyvacija ir orientacija į klientą.

Programos turinys ir įgyvendinimas

• Kas yra konfliktas? Jo esmė, požiūris, nuostatos.
• Sėkmingo bendravimo konfliktinėse situacijose sėkmės veiksniai.
• Tinkamo bendravimo stiliaus su klientu pasirinkimas (skirtingi klientų tipai).
• Kaip “užbėgti už akių” galimam nepasitenkinimui?
• Kaip klientų pretenzijas paversti galimybėmis?
• „Įrankiai“: kaip elgtis, kokius žodžius, frazes naudoti / nenaudoti siekiant išspręsti konfliktą.
• Praktinės dirbtuvės: konkrečių atvejų analizė. Savirefleksija ir diskusija.
• Asmeninės strategijos, padedančios geriau susikalbėti su klientais konfliktinėse situacijose, remiantis mokymų medžiaga ir įžvalgomis.
• Programos reziumė ir pažymėjimų įteikimas.

Metodika: patirtinio ugdymo metodika, interaktyvios individualios bei grupinės užduotys, refleksija. Teorijos ir praktikos santykis – 20/80 proc.

Mokymus veda: Manager.LT Akademijos lektorė, Giedrė Urmulevičiūtė.

Mokymo paslaugų kaina – 128 Eur / vienam dalyviui. (PVM neapmokestinama remiantis ES direktyvomis).
Į kainą įtraukta: metodinė medžiaga, mokymui reikalingos priemonės, pietūs, kavos pertraukėlės.
Dalyviams suteikiami pažymėjimai.

Registracija: iki 2017 m. spalio 20 d.
Mokymų pradžia: 9:00 val.
Trukmė: iki 16:30 val.
Mokymų vieta: viešbučio Green Park Hotel Vilnius konferencijų salėje Baltija II, Ukmergės 363, Vilnius (buvęs Park Inn viešbutis)

Giedrės Urmulevičiūtės straipsnis: 7 sėkmingo pasisveikinimo taisyklės

Daugiau informacijos ir registracija:

Elektroninė registracija

Telefonais:
Vilniuje – 8 5 2102326;
Klaipėdoje – 8 46 410300;
Mob. – 8 615 31080.


Dalyvių atsiliepimai apie seminarą:

„Giedrė išsiskiria iš kitų lektorių nuoširdžiu noru padėti. Ji labai profesionali, energinga ir klientas jai tikrai rūpi. Mūsų komanda labai džiaugiasi jos suteiktais mokymais, nes juos galime praktiškai pritaikyti ir darbe, ir asmeniniame gyvenime.
Drąsiai rekomenduojame ją kitiems.“ Nerijus Buivydas VšĮ “Sėkmės mokykla” vadovas

„Aš tikrai esu patenkinta šiais mokymais, profesionaliu darbu. Galėjau palyginti save, savo darbą ir ką dariau blogai, ir ką gerai. Jūsų patarimai, palyginimai, pasakojimai labai gyvenimiški, todėl darbą vertinu 10 balų.“ Viktorija

“Mano lūkesčiai buvo patenkinti su kaupu. Užduočių metu, manau, gavau praktikos, kurią būtinai panaudosiu savo darbe, radau atsakymus į savo klausimus ir esu labai patenkinta, jaučiuosi lyg stiklinė, pripildyta iki viršaus žinių. Ačiū!” Aistė

Mokymai, kursai, seminarai – grįžti į turinį

Atviri mokymai,
kursai, seminarai,
konferencijos

Laiko planavimas ir valdymas

2017, spalio 30
Vilnius

Sėkmingo pardavimo principai

2017, lapkričio 28
Vilnius

Efektyvus klientų aptarnavimas

2017, lapkričio 28
Vilnius